Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 22:39

Hej på er alla Hockey-vänner!
Ikväll så bjöd ÖREBRO HOCKEY på en jätte bra hockeymatch och så vann också ÖREBRO HK mot skräplaget LINKÖPINGS HC med 3-2 hemma i slutsåld BEHRN ARENA. I första perioden då gjorde inga av lagen någon mål. I andra perioden då gjorde heller inte ÖREBRO HK något mål. I tredje perioden då reducerade ÖREBRO HK till 1-1 mål av skyttekungen Martin Johansson så också blev efter 3:46 in i den sista perioden historisk då han nätade för åttonde matchen i rad. Sen så tog ÖREBRO HK ledningen till 2-1 mål av Daniel Viksten. Senare då utökade också ÖREBRO HK sin ledning till 3-1 mål av Anders Eriksson. Matchen slutade 3-2 till stolta ÖREBRO HK. Som vanligt efter en hemmaseger bjöd Julius Hudacek på show. Martin Johansson gjorde också mål för åttonde matchen i rad och slog därmed rekord i SHL och matchen lirare blev också nummer 33 Julius Hudacek. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 21:17

Fy fan vad jag är glad nu asså Örebro boysen spöa Lidköping med 3-2 weiii och sicket jäkla tryck det var i hallen ohhhhhhhh!

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 21:07

Hej! När hockeyn var slut då gick jag till Statoil och handlade. Sen så åkte jag stadsbuss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. För ett litet tag sen då kom jag hem till elevhemmet svanen då så åt jag kvällsmat spagetti med köttfärssås. Nu så firar jag segern med att smaka med chips, dipp och Coca-Cola och titta på tv. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 14:58

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 13:22

Hej! Vad tycker ni om mina nya vinterskor och vinterjacka? Fina eller fula? Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 13:08

Uppladdning pågår taggad som fan ser fram emot en nice hockeydageftermiddag i BEHRN ARENA. Nu så åker jag mot Örebro weii

[Bild]

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 10:52

Hej! Nu så har vi shoppat färdig och nu så åker vi också hem mot Ludvika igen. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 januari 2015 09:45

Hej! Hemma i Vasalunden då spillde jag kall oboy på min kläder. Men sånt händer att man spiller ibland på sina kläder. Har ni spillt på er någon gång? Skriv och berätta på kommentar till mig är ni snälla. Nu så är vi iallafall på väg till Borlänge och ska shoppa på kupolen. Ha nu en jätte härlig dag i vinterland på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards