Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Anton Trygg - 16 januari 2015 20:39

Hej! Nu så ska jag äta baconchips och dippa i vitlöksdipp och kolla på fångad på fortet på TV4. Ha nu en jätte trevlig fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 januari 2015 12:12

Hej! Idag har jag varit på Tullängsgymnasiet och haft eget arbete, engelska och sista lektionen då tittade vi på en serie tillsammans. Vi åt ingen lunch på Tullängsgymnasiet istället fick vi baguette äpple juice och en banan och äta på tåget hem. När vi slutade på förmiddagen då åkte jag i vita minibuss som en personal från Tullängsgymnasiet körde oss till centralstation. Nu så är jag på tåget på väg mot Ludvika och nu så ska jag också äta min baguette och banan och dricka äpple juice. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 januari 2015 06:03

Välkommen fredag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:30 då ska jag gå till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 januari 2015 00:36

Hej! Idag var det en bra dag i Tullängsgymnasiet. När vi slutade då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då tvättade jag mina kläder och hade köksdag. Vid klockan 18:00 då kom Dan och hämtade mig. Sen så åkte vi till BRHRN ARENA och tittade på hockey. När hockeyn var slut då körde Dan hem mig till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen, Packat och borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards