Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Anton Trygg - 19 januari 2015 22:23

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska blunda ögorna och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 januari 2015 21:20

Hej! Idag har jag varit heladagen på Tullängsgymnasiet. Idag hade jag äntligen idrott som jag har längtat efter. På idrotten idag då spelade vi innebandy och jag gjorde också två mål när jag var utespelare och så var jag också målvakt. När vi slutade då gick jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt vi kvällsmat och hade husmöte. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 januari 2015 06:51

Hej! Nu så blir det en kortvecka för mig för att jag är ledig på fredag för att jag ska till audionomen i Falun. Men nu så iallafall är jag på tåget på väg mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro centralstation då ska jag byta till stadsbuss 6 och sen åka till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta till stadsbuss 5 och sen åka mot Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte trevligt måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 januari 2015 04:32

Godmorgon måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Vid klockan 06:00 då ska Mamma köra mig till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 06:23 mot Örebro. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 januari 2015 00:29

Hej! Igår så duschade jag aldrig för att det blev försent. För ett litet tag sen så har jag packat. Nyss så har jag också borstat tänderna. Nu så ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards