Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Anton Trygg - 20 januari 2015 20:21

Hej! Nyss så tog en välbehövlig dusch för att jag frös. Nu så ska jag äntligen krypa ner under täcket tidig förengångskull och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 januari 2015 18:24

Hej! Idag på förmiddagen på Kvinnerstagymnsiet då körde jag aldrig maskiner istället då gjorde provet muntligt till arbete på väg. Jag hade 22 rätt idag. Men jag hann inte klart med provet idag så jag får fortsätta nästa tisdag igen. Vid klockan 12:00 då åt jag lunch vid Kvinnerstagymnsiet. Sen så kom Lena och hämta mig och så körde hon mig till Tullängsgymnasiet. På Tullängsgymnasiet då hade jag idrott och på idrotten så tränade vi på HLR = hjärt och lungräddning med idrottslärare Hasse. Det är bra och veta hur man gör om man kommer först till en olycksplats. Sista lektion då fick jag fylla i en ledighetsansökan för att jag ska vara ledig på fredag för att jag ska till audionomen i Falun och så jobbade jag också i matteboken. När vi slutade då gick jag hem till elevhemmet. Jag har fått mycket motion igår och idag när jag gå hem till elevhemmet från Tullängsgymnasiet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag ett äpple och drack saft. Nyss så åt vi mat och då åt vi ärtsoppa och ugnspannkaka med ostmacka. Nu så ska jag bara ta det lugnt och titta på tv. Ha nu trevlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 januari 2015 07:19

Godmorgon vintriga Örebro!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt och frukost tillsammans med boendepersonalen jeanette. Sen så borstade jag tänderna och bädda min säng. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i snön och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till kvinnerstagymnasiet och köra maskiner på förmiddagen. Ha nu en jätte härligt tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards