Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Anton Trygg - 21 januari 2015 20:54

Hej! Idag i eftermiddagen då glömde jag mina vantar i stadsbuss 6 mot Hjärsta. Jag var också i tre olika bussar idag i eftermiddagen och kollade om mina vantar fanns där men det gjorde dom inte. Imorgon klockan 09:00 då ska Mamma ringa till hittegods i Örebro och fråga om mina vantar finns där. Om mina vantar eventuellt finns då ska jag åka stadsbuss ditt till hittegods och hämta vantarna imorgon efter skolan. Min dag slutade i kaos. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 21 januari 2015 15:21

Hej! Idag på förmiddagen i Kvinnerstagymnasiet då hade jag stensättning med läraren Björn. Vid klockan 11:30 då åt jag lunch. Sen så kom Lena från Tullängsgymnasiet och hämta mig i Kvinnerstagymnasiet. Sen så skjutsa hon mig till Tullängsgymnasiet där jag hade historia och sista timmen så tittade vi på nyheter. Nu så har vi slutat och nu då ska jag också gå hem till elevhemmet svanen. Sen vid klockan 16:20 då ska jag åka stadsbuss 6 till Resecentrum. På Resecentrum där ska jag gå av bussen och gå till bowlingen och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 januari 2015 12:21

Vad tycker Ni om en speciell dag för Kramar?
Jag tycker alla dagar bör vara Kramdag så Kram på Er

Av Anton Trygg - 21 januari 2015 07:22

Godmorgon snöiga Örebro!
I natt har jag sovit hela 8 timmar. Så nu är jag utvilad. Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng också så hann jag inte borsta tänderna för att Emelie tog på sig låg tid inne på toaletten. Sen så gick jag ut snöovädert och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Då kom jag på att jag hade glömt plånboken kvar på elevhemmet. Då sprang jag till elevhemmet och hämtade plånboken och sen sprang jag tillbaka till busshållplatsen Lavendelvägen och då hann jag med bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och Sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha stensättning. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards