Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 19:49

Hej! Idag är det kebabpizzansdag. Så nu har jag varit och köpt en kebabpizza special på Solomio. Nu så är vi hemma igen och nu ska jag också mumsa i mig pizzan till tv. Ha nu en bra torsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 18:38

Det ser ljust ut!
Önskar alla ett fantastiskt 2015.

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 18:01

God fortsättning på det nya året på er alla!
Detta år vi jag bli kär i en tjej och ta körkort. Jag önskar er en jätte bra 2015. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 16:34

Hej! Nyss så var Anders här och fikade med oss. Nu så tittar jag på tv och bara ta det lugnt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 13:45

Hej! Nyss så har jag gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Nu så ska jag också äta en sen frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då ska jag bara ta det lugnt och titta på tv. Ha nu en jätte bra nyårsdagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 03:44

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 03:19

Hej! Vilken jätte bra nyårsafton jag har haft det. Uppe hos Hedbergarna på Knutsbo då åt vi kräftsoppa till förrätt, till varmrätt då åt vi oxfilé med råstektpostis och rödvinsås och till efterrätt då åt vi hallonpannacotta. Sen så lyssnade vi på musik, dansa och åt godis. Till tolvslaget då lyssnade vi på Loa Falkman på SVT1 på tv. Vid tolvslaget då skålade vi och sa GOTT NYTT ÅR till varandra. Senare då sköt Johan raketer till oss. Tyvärr så hann jag inte fota raketerna. Efter tolvslaget då åt vi kex och brieost. När vi åkte hem då passade vi på och köra hem Frida, Tea och Tage. Sen så åkte vi hem till Vasalunden. Nu så är vi hemma i våran lägenheten igen. Tack Rosie, Johan, Amanda och Moa för att jag och Mamma fick komma till er och firar nyår tillsammans med er det uppskattade jag och Mamma. Hoppas ni alla har haft en jätte bra nyårsafton också. Ha det så bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2015 03:17

Hej! Vilken jätte bra nyårsafton jag har haft det. Uppe hos Hedbergarna på Knutsbo då åt vi kräftsoppa till förrätt, till varmrätt då åt vi oxfilé med råstektpostis och rödvinsås och till efterrätt då åt vi hallonpannacotta. Sen så lyssnade vi på musik, dansa och åt godis. Till tolvslaget då lyssnade vi på Loa Falkman på SVT1 på tv. Vid tolvslaget då skålade vi och sa GOTT NYTT ÅR till varandra. Senare då sköt Johan raketer till oss. Tyvärr så hann jag inte fota raketerna. Efter tolvslaget då åt vi kex och brieost. När vi åkte hem då passade vi på och köra hem Frida, Tea och Tage. Sen så åkte vi hem till Vasalunden. Nu så är vi hemma i våran lägenheten igen. Tack Rosie, Johan, Amanda och Moa för att jag och Mamma fick komma till er och firar nyår tillsammans med er det uppskattade jag och Mamma. Hoppas ni alla har haft en jätte bra nyårsafton också. Ha det så bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards