Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 23:17

Vilka lag kommer till slutspel i SHL säsongen 2014/2015?

1: ÖREBRO HK
2: FÄRJESTADS BK
3: LEKSANDS IF

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 23:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC med 2-1 hemma i ett kokande BEHRN ARENA. Martin Johansson gav Örebro ledningen efter 33 sekunder av den andra perioden. Samme man låg också sedan bakom 2-0-målet efter 12.03, då han serverade Daniel Vikensten en fin passning och sen så gjorde inte ÖREBRO HK något mer mål och matchen slutade 2-1. Grattis ÖREBRO HK till tre välförtjänt poäng. ÖREBRO HK hittar man också nu på en femte plats i SHL-Tabellen och det börjar också att lukta slutspel här. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 22:23

Hej! När hockeyn var slut då åkte jag stadsbuss 3 till resecentrum/centralstation. På resecentrum/centralstation där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så har jag åker ett tag och är på tåget mot Ludvika. Nu så ska jag också fira segern med att äta en smörgås, kexchoklad och dricka en Coca-Cola. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 21:25

Fy fan nu är jag super duper nöjd asså Örebro spöa Växsjö med 2-1 weii och kvällskung blev visp 33 julius hudacek.

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 16:45

Uppladdning pågår. Nu så åker jag tåg till Örebro och titta på hockey. Sen blir det hockeymys i BEHRN ARENA. Ikväll vill jag också se ett glödhett Örebro för Växsjö ska krossas och det ska bli Örebroarna i BEHRN ARENA Oyeah.

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 13:54

Hej! För ett litet tag sen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Nyss så har jag också ätit frukost. Nu så ska jag duscha och borsta tänderna. Sen så ska vi åka till bion och kolla på en film. När bion är slut då ska Mamma köra mig till tågstation där ifrån mitt tåg avgår klockan 16:30 mot Örebro. Ha nu en jätte bra torsdag er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 02:43

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards