Carl Anton Trygg

Alla inlägg under januari 2015

Av Anton Trygg - 14 januari 2015 15:25

Hej! Idag på förmiddagen i Kvinnerstagymnasiet då hade jag stensättning med läraren Björn. Vid klockan 11:30 då åt jag lunch. Sen så kom Ingrid från Tullängsgymnasiet och hämta mig i Kvinnerstagymnasiet. Sen så skjutsa hon mig till Tullängsgymnasiet där jag hade samhällskunskap och sista timmen så tittade vi på nyheter. Nu så har vi slutat och nu då ska jag också gå hem till elevhemmet svanen. Sen vid klockan 16:39 då ska jag åka stadsbuss 6 till Resecentrum. På Resecentrum där ska jag gå av bussen och gå till bowlingen och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 14 januari 2015 07:18

Godmorgon kall Örebro!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med boendepersonalen janette. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 januari 2015 22:31

Hej! Ikväll här hemma på elevhemmet svanen då har jag äntligen städat färdigt mitt rum. För ett litet tag sen så duschade jag. Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och är dags och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 januari 2015 16:22

Hej! Satan var isigt det var idag vid Kvinnerstagymnasiet och idag så hade vi också igen arbete på väg och jag fick inte heller göra någon muntligt prov idag. Nu så är jag arg och förbannad. När vi slutade då gick jag i halkan till busshållplatsen Kvinnerstagymnasiet och väntade på bussen. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Lavendelvägen/Elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äntligen städa mitt rum och äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 januari 2015 07:15

Hej! VARNING det är snor halt här ute i Örebro. Ny dag och nya möjligheter. Hemma på elevhemmet då gick jag upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet och det var också så tyst så att jag hörde klockorna på väggen som lätt tick tack. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i halkan och gick försiktigt till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra tjugondag knut på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 12 januari 2015 22:48

Hej! Ikväll så städade jag aldrig mitt rum. Sen så hade vi husmöte. Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 januari 2015 16:03

Hej mitt vinterland nu är jag här!
Idag har jag haft arbete på väg igen här på Kvinnerstagymnasiet och idag så behövde jag inte häller göra någon prov skriftligt för att jag ska göra provet muntligt. Idag så gjorde jag aldrig provet muntligt. Jag hoppas att jag får göra båda provet muntliga imorgon annas blir jag förbannad. När vi slutade då gick jag till busshållplatsen Kvinnerstagymnasiet och väntade på bussen. Nu så är jag på länsbuss 314 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till stadsbuss 6 och sen åka hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat och städa mitt rum. Ha nu en jätte bra måndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 januari 2015 09:20

Hej! Kom två timmar för tidig till Kvinnerstagymnasiet idag. Jag fick höra av mina lärare nu att arbete på väg börjar klockan 10:00 idag men på mitt schemat så står det att arbete på väg börjar klockan 08:20. Dåligt att inte läraren har informerat mig i fredags. Snart så är det bra 40 minuter kvar till vi börjar lektionen. Ha nu en bra vintrig måndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards