Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2014

Av Anton Trygg - 21 mars 2014 22:17

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK åkte på första förlusten i kvalserien mot IF MALMÖ REDHAWKS med 2-3 på bortaplan i MALMÖ ARENA i Malmö. I andra perioden så gjorde Marcus Weinstock 1?1 till ÖREBRO HK. Och efter 11.20 dunkade Nick Plastino in 2-1 till ÖREBRO HK och gjorde ledningsmål med det räckte inte. Men ÖREBRO HK ligger fortfarande först i tabellen med en poäng skillnad och har hela 6 poäng. Det är bara och ladda om ÖREBRO HK tills nästa match som spelas på söndag på hemmaplan i BEHRN ARENA och vinna då istället. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 21 mars 2014 18:02

MATCHDAG och andra bortamatchen tidernas kvalserie för ÖREBRO HK. ÖREBRO HK inleder kvalserien på bästa sätt med två segrar som ska bli tre ikväll. Om ungefär en timme så drar mötet mellan ÖREBRO HK - IF MALMÖ REDHAWKS igång på bortaplan i MALMÖ ARENA i Malmö. Örebro kör ner Malmö på jorden ikväll. Heja heja Örebro. Nu så laddar jag upp inför kvällens match med att höra på Örebros hejaklack från LÖFBERGS LILLA ARENA på youtube. Så ni vet så är jag inte i Malmö och tittar på matchen. Istället får jag följa matchen på NA Direktrapportering på nätet. Nu får vi alla hålla tummarna på en vinst ikväll för rödvita gänget.

Av Anton Trygg - 21 mars 2014 13:53

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK mot IF MALMÖ REDHAWKS på bortaplan i MALMÖ ARENA i Malmö. Lycka till ikväll ÖREBRO HK och vinn tre jätte sköna poäng hem till Örebro. Jag håller tummarna ikväll för er killar. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 21 mars 2014 12:17

Hej! Skönt med en kortdag i Tullängsskolan idag. Idag i skolan så tittade vi på en film. Filmen heter det regnar köttbullar. Vid klockan 10:40 då åt vi mat. När skolan var slut så åkte jag med vita mini bussen till centralen. Nu så sitter jag i tåget på väg mot Ludvika. När jag kommer hem till Ludvika. Då ska jag till Mamma. Och sen så kommer Pappa och hämta mig. Och då åker vi hem till Burängsberg. Trevlig helg på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 mars 2014 07:10

Godmorgon!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag packa, bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:50 då ska jag gå till Tullängsskolan. Ha en bra och fridfull fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 mars 2014 22:26

Hej! Det har varit en bra dag i Tullängsskolan idag. Efter skolan så tränade jag. Senare hemma på elevhemmet svanen. Så tvättade jag mina kläder. Jag gjorde sen mat till mig själv. På kvällen så duschade jag. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 mars 2014 06:59

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag och Mamma ska också äta en jätte god frukost tillsammans här på elevhemmet. Sen ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klocka 07:50 då ska jag cykla och Mamma går till Tullängsskolan. Ha en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 mars 2014 00:11

Hej! Det har varit en jätte bra dag igår på Tullängsskolan. Igår har jag haft utvecklingssamtal i skolan. Igår så åkte också min Pappa hem. Istället så Kom Mamma hitt till Örebro. På elevhemmet svanen igår så åt vi mat på kväll. Senare igår var jag på hockey. Nyss har jag borsta tänderna. Nu så ska jag och Mamma sova. Godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards