Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Anton Trygg - 6 mars 2014 23:30

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK tog en klar bortaseger mot skräplaget HV71 med hela 4-2 i KINNARPS ARENA i Jönköping. ÖREBRO HK tog ledningen med 1-0 av nummer 20 Marcus Weinstock. Sen utökade ÖREBRO HK ledningen med 2-0 mål av Tim Wallace. Och andra målskytte blev Marcus Weinstock när han gjorde 3-1 för ÖREBRO HK i kvällens match. Sist men inte minst så gjorde Anders Eriksson 4-2 i öppen kasse för ÖREBRO HK. Grattis ÖREBRO HK till tre poäng. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 6 mars 2014 16:14

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan idag. Sen när skolan var slut. Då åkte jag buss 5 till Våghustorget. Där gick jag av och gick till Kjell & Company och köpte en sak. Sen åkte jag buss 6 till Resecentrum. Nu så jag på tåget mot Ludvika för imorgon är jag ledig för att jag ska till audionomen i Falun. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 mars 2014 13:08

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu återstår två matcher kvar i grundserien i SHL. Sen är det ungefär en vecka ledig för ÖREBRO HK. Den 17 mars så är det premiär av kvalserien 2014. Det återstår 6 match kvar för mig och titta på. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 6 mars 2014 09:19

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll är det sist bortamatchen i grundserien i SHL för ÖREBRO HK. När då ÖREBRO HK möter HV71 på bortis i KINNARPS ARENA i Jönköping. Lycka till ÖREBRO HK och krossa krossa HV71 ikväll och ta hem tre sköna poäng till Örebro. Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 6 mars 2014 07:15

Godmorgon på er alla underbara!
Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 07:50 då ska jag gå med min packning till Tullängsskolan. Ha en jätte bra dag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards