Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Anton Trygg - 25 mars 2014 23:45

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade på straffar mot RÖGLE BK med 2-3 inför 4 760 åskådare i BEHRN ARENA. ÖREBRO HK fick en drömstart på första perioden när Ville Vitaluoma gjorde 1-0 i powerplay till ÖREBRO HOCKEY. Lite senare så kom 2-0 i boxplay av Tomas Skogs till ÖREBRO HK. Matchen slutade 2-2 efter tre spelade perioder. Sen blev det förlängning på fem minuter då gjorde inga va lagen mål. Till sist då blev det straffar. Då förlorade ÖREBRO HK på straffar. Grattis ÖREBRO HK till en poäng. Jag var i BEHRN ARENA och tittade på matchen nu på kvällen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 25 mars 2014 21:55

ÖREBRO HK tog andra förlusten i tidernas kvalserien när dom förlorade mot RÄGLE BK på straffar med 2-3!

Av Anton Trygg - 25 mars 2014 10:08

MATCHDAG och tredje hemmamatchen i tidernas kvalserie för ÖREBRO HK. Ikväll möter ÖREBRO HK - RÖGLE BK på hemmaplan i BEHEN ARENA. Jag kommer till BEHRN ARENA ikväll och hejar fram mitt stolthetaste lag till en vinnare. Ikväll ska tre segrar bi fyra. Stor lycka till ikväll ÖREBRO HK på hemmaplan. Nu laddar jag upp inför kvällsmatch med att lyssna på TRO I VÅRA HJÄRTAN. Nu kör vi. Heja ÖREBRO HK.

Av Anton Trygg - 25 mars 2014 07:54

Hej! Ny dag, ny tisdag och nya möjligheter = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Nu så ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder. Ha en jätte bra och härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 mars 2014 07:19

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klä på mig kläderna. Jag åt också en god frukost som boendepersonalen Kerstin har gjort. Sen borstade jag tänderna och bädda min säng. Vid klockan 07:50 då sa jag hejdå till min vinterjacka och vinterskor. Och sen så sa jag hej och välkommen fram vårjacka och vårskor. Sen så gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra fridfull tisdag på er alla. Kramizar ?? /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards