Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Anton Trygg - 1 mars 2014 23:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK föll tungt mot BRYNÄS IF med 1-2 på hemmaplan nu ikväll. Nu har inte ÖREBRO HK någon chans och komma över sträcket. Nu så blir det kvalserien för ÖREBRO HK. Jag är också förbannad att måldomaren dömde bort ett mål för ÖREBRO HK när pucken var inne i mål. Nu så är det tre matcher kvar i grundserien. Två bortamatcher och en hemmamatch den 8 mars och sen blir det kvalserien. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans tros förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 1 mars 2014 21:23

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Förlust för ÖREBRO HOCKEY och hur kan måldomaren döma bort ett måla för Örebro. Pucken var ju inne i mål. Man blir så trött på det. Jag får gå hem och gråta då. Nästa kvalserien. Hälsningar från en deppig Anton

Av Anton Trygg - 1 mars 2014 15:52

Matchdag: ÖREBRO HK mot BRYNÄS IF. Örebro krossa krossa Brynäs ikväll på hemmaplan. Jag kommer också till BEHEN ARENA ikväll och heja fram er till tre poäng.

Av Anton Trygg - 1 mars 2014 10:42

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte frukost. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på och göra. Men ikväll ska jag på hockey så mycket vet jag iallafall. Kramizar ?? /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards