Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Anton Trygg - 26 mars 2014 23:43

Hej! Nu i vår ska jag äntligen börja och köra cross igen som jag har längtat efter. Jag ska köra åt Örebro Motorklubb. I maj så börjar crosskolan här i Örebro. Ha nu en jätte bra natt på er alla Cross-Vänner. Hälsningar crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 26 mars 2014 23:18

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK J20 föll i den första JSM-kvartsfinalen hemma i BEHRN ARENA mot HV71 J20 med 0-4 inför 707 åskådare på onsdagskvällen. Jag var i BEHRN ARENA och såg matchen. Kul att det kom så många folk till junior matchen ikväll i BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 26 mars 2014 12:46

Hej! Snart ska hela elevhemmet svanen åka och handla present och äta ute på resturang. Ha det bra. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 mars 2014 11:18

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Kom igen nu alla Örebro:are nu hejar vi fram grabbarna i ÖREBRO HK J20 ikväll till en vinnare. Nu fyller vi arenan ikväll och stöttar våran juniorlag i SM-slutspel. Det är gratis entré ikväll. Varmt välkommen till BEHRN ARENA. Matchen starar klockan 19:00. /Anton

Av Anton Trygg - 26 mars 2014 10:02

God förmiddag på er alla!
Idag har vi studiedag det är därför vi är ledig från Tullängsskolan idag. Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 mars 2014 00:08

Hej! Det har varit en bra dag på kvinnerstaskolan igår. När skolan var slut. Så åkte jag buss hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet igår så åt vi mat. Senare så duschade jag. Jag åker sen buss till Hemmansvägen. Jag gick av där och gick sista biten till BEHRN ARENA och titta på hockey. Efter hockey då igår så åkte jag buss tillbaka till Lavendelvägen/elevhemmet. Förut jag pratat med Mamma i mobiltelefon och borstat tänderna. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards