Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Anton Trygg - 12 mars 2014 22:41

Hej! När vi kom hem från bowlingen till elevhemmet nu på kvällen. Då åt vi mat. Förut så har jag duschat och borsta tänderna. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 mars 2014 16:08

Hej på er alla underbara människor!

Det har varit en toppen bra dag på Tullängsskolan idag. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet och fikade. Nu så är vi på väg till bowlingen. För att jag ska spela bowling. Sen när bowlingen är slut då ska vi åka tillbaka till Lavendelvägen/elevhemmet.

Nästa vecka blir det en toppen vecka för mig för då kommer min bästa Mamma och Pappa hitt till Örebro. På tisdag så kommer Pappa till Örebro och är i skolan och sover över hos mig på elevhemmet till onsdag. Och på onsdag så kommer också Mamma hitt till Örebro. Jag har också utvecklingssamtal med mina lärare + Mamma och Pappa i skolan. Och senare på kvällen så blir det första hemmamatchen i kvalserien för mig. Och på onsdag till torsdag så sover Mamma över här på elevhemmet hos mig. Nästa vecka blir det mycket fyllda av glädje och skratt med underbara människor.

Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla underbara människor i vår solen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 mars 2014 07:19

Godmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp här på elevhemmet svanen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost som boendepersonalen Karin har gjort. sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vi klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Det jag som är liten bebis på bilden. Ha en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards