Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Anton Trygg - 14 mars 2014 23:52

Hej! Nu hoppas jag att jag kan sova en hel natt utan och behöva hosta och hosta jämt. Hoppas på att jag är bättre imorgon. Så blir det också säkert hockey för min del. Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefon det värmde i mitt hjärtat. Jag älskar dig Mamma. Nu så ska jag sova bort förkylningen så att jag är blir bättre och kry imorgon. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 mars 2014 23:26

Hej! Idag har det varit en helt okej och bra dag på Tullängsskolan. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Resten av eftermiddag/kväll så tog jag det lugnt på elevhemmet. På kvällen så åt vi mat. Vid klockan 20:00 så började let's dance på TV4. I let's dance så heja jag på Benjamin och Sigrid. Jag har också druckit ett varmt kopp te. Nu så ska ta nässprayet som jag fick låna av elevhemmet. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 mars 2014 11:58

Hej! Fy vad jobbig när näsan är täppt hela tiden. Tur det är snart helg då för man kurera sig med varmt te. Hälsningar från en täppt Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2014 08:03

Hostar och hostar och näsan bara rinner och rinner. Också har jag diarre. Men jag hoppas på en bra dag iallafall. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2014 07:20

Godmorgon på er alla!
Idag är det fredag jippi. Men nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost och drick en varm kopp te. Sen så ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Det är jag som är bebisen på bilden. Ha en jätte fin fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards