Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Anton Trygg - 2 mars 2014 22:58

Hej på er alla underbara!
Nu ska jag summera min dag som hände igår och idag. Igår var jag till ÖoB och köpte en ståltermos och en födelsedagspresent. På kvällen igår så var jag till BEHRN ARENA och titta på hockey. På periodpauserna så köpte jag en dricka och en hamburgare. Idag så har min bästa Mamma lämnat modemet och min nya pyjamas med tågvärden och tåget som skulle åka till Örebro. Sen åkte jag och boendepersonalen Carina till centralstation till klockan 17:02 när tåget kom. Och hämta mina saker. Vi åkte sen hem till elevhemmet. Då kopplade jag in modemet till datorn och telefon. På kvällen så kunde jag äntligen titta på SVT play utan segt och suddig bild. Tack mamma vad du är snäll och ordna saker till mig så att jag ska må bra här i Örebro. Jag tittade sen på melodifestivalen på SVT play på datorn. Jag tycker att programledarna är barnslig och töntiga. Också gick inte min favorit artister till final igår. Ellinore Holmer och Martin Stenmark åkte du. Ellinore Holmer och Martin Stenmark ni är bäst. Jag tycker att i årets melodifestivalen var dåligt.
Senare så åt jag en god annanspaj som boendepersonalen Simone hade gjort. Sen så lyssnade jag på säsongsavslutning på så ska det låta och samtidig så städade jag mitt rum. För ett lite tag sen så har jag borsta tänderna. Nyss pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Denna dag blev tills slut toppen bra. För att Mamma fixade hit modemet till Örebro. Tack Mamma ännu en gång och du är bäst. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2014 14:10

Hej! Jag kunde inte titta på SVT play på datorn för jag har för dåligt internet på mobilen och det orkar inte ens spela upp när jag kopplar mobilen till datorn. Och sen är bilden suddig också. Så nu får jag ha tråkigt resten av dagen. Men nu iallafall ska jag trösta mig med att städa mitt rum. Kram från en deppig Anton

Av Anton Trygg - 2 mars 2014 11:14

God förmiddag på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag titta på melodifestivalen på SVT play på datorn. För igår så var jag på hockey så missade jag det. Också ska jag titta på let's dance på SVT play för jag missade det i fredag. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2014 01:30

Hej! Igår var jag till ÖoB och handlade. Senare på elevhemmet så duschade jag och åt mat. Sen var vi på kalas på duvan. Sen åkte jag buss till hemmansvägen. Och gick av där och gick till BEHRN ARENA. På periodvila så köpte jag en Coca-Cola och en hamburgare. Efter hockey så åkte jag hem. Förut så har jag borsta tänderna. Nyss pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Kramizar ?? /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards