Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Anton Trygg - 27 mars 2014 23:48

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Tullängsskolan idag. När skolan var slut. Då gick jag till idrottshallen och styrketräna. Jag tränade på maskin i hela 30 minuter. Sen tränade jag med olika maskiner. Sen när jag hade styrketräna klart. Så cyklade jag hem till Elevhemmet Svanen. Då pratade jag med Anders i mobiltelefon. Sen så duschade jag och åt mat. Vid ungefär vid klockan 19:00. Då lysande jag på radio på Datorn. Förut så har jag borsta tänderna och pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sova gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 mars 2014 23:33

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu toppar stolthetaste laget ÖREBRO HK tidernas jämna kvalserie med hela 13 poäng. Kom igen nu ÖREBRO HK och vinn vinn fyra matcher som är kvar och säkra kontrakt i SHL nästa säsong. Ha en jätte bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 mars 2014 23:08

Hej på er alla Hockey!
ÖREBRO HK tog en viktig seger ikväll borta mot VIK VÄSTERÅS HK när dom besegrade med hela 5-2 på bortaplan i ABB ARENA NORD i Västerås. 06:37 inne i första perioden så reducera Daniel Sandell till 1-1 till ÖREBRO HK. Senare så tog ÖREBRO HOCKEY ledningen till 2-1 mål av Viktor Ekbom. 10:29 så gjorde Jared Aulin 3-1 till ÖREBRO HK. I andra perioden så gjorde inte ÖREBRO HOCKEY någon mål. 54:23 inne i tredje perioden så säkrade ÖREBRO HK en seger när Brian Willsie gjorde 4-2 till ÖREBRO HOCKEY. Sista målet kom vid 58:51 när Tim Wallace satte pucken i krysset och gjorde 5-2 till ÖREBRO HK. Grattis till tre poäng och att ni leder kvalserien ÖREBRO HOCKEY. Ha nu en jätte på natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 27 mars 2014 13:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag är det MATCHDAG och Ikväll så går sjätte omgång av stapeln av tidernas kvalserie när då ÖREBRO HK möter VIK VÄSTERÅS HK på bortaplan i ABB ARENA NORD i Västerås. Lycka till ÖREBRO HK och vinn fjärde vinsten ikväll. Jag håller tummarna och hejar fram er ÖREBRO HK med att lyssna på webbradio på sverigesradio.se på datorn. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 27 mars 2014 06:55

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också duscha. Efter jag har duschat färdig då ska jag äta en god frukost. Sen ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en jätte bra och härlig torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 mars 2014 00:18

Hej! Igår på restaurang torget på marieberg så åt jag först salladsbuffé och sen mixad grill med pommes frites och bearnaisesås och till det så drack jag ett glass Coca-Cola. Sen så åkte vi tillbaka till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen igår så fikade vi med äppelpaj och vaniljsås. Senare så åkte jag Ahmed buss till Hemmansvägen. Där träffade vi Emelie som cyklade ditt. Sen igår så gick vi sista biten till BEHRN ARENA. Och där träffade vi Simon. Vi sen tittade på hockey. När hockey var slut igår. Då åkte Simon buss hem. Emelie cyklade till elevhemmet. Jag och Ahmed åkte buss tillbaka till elevhemmet. Förut har jag borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards