Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Anton Trygg - 11 mars 2014 22:11

Av Anton Trygg - 11 mars 2014 22:00

Hej på er alla!
Idag på Kvinnerstaskolan så insulera jag väggar till två klassrum. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. Hemma på elevhemmet så åt vi mat. Sen var jag och boendepersonalen Carina iväg på Å-Kul på dövas förening. Sen när vi kom hem från Å-Kul. Då duschade jag och borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 mars 2014 07:46

Hej! Idag så är det en ny dag, ny tisdag och jag är också på plats på Kvinnerstaskolan i axberg = jag är jätte jätte trött trött. Men nu så ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder. Sen vid klockan 08:20 så börjar jag lektionen. Ha en bra fridfull tisdag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 mars 2014 06:35

Hej! Det har varit jätte skönt och varit ledig två extra dag från skolan för att jag skulle till Falun lasarett till audionomen och hjärtdoktorn. Då fick jag ro om Mamma lite extra också. Det här blev också en tidig morgon för mig. Men nu har jag åkt ett tag och är på tåget mot Örebro Centralstation. På Örebro Centralstation då ska jag byta till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en fin dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 mars 2014 04:52

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med Mamma. Sen ska jag borsta tänderna. Vid klockan 05:35 då ska Mamma köra mig till station. Klockan 05:52 så går tåget mot Örebro centralstation. Ha en härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 mars 2014 00:31

Hej! Förut Igår så har jag druckit te och ätit skorpor med Mamma. Nyss så har jag duschat och gjort iordning mig inför natten. Nu så ska jag lägga mig i min sköna sängen och sova några timmar. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards