Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2014

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 09:32

Hej på er alla Örebro:are och dalmas! Helgen går för fort tycker jag. Men snart så är påsklov skönt ska det bli och vara hemma hos Mamma och Pappa. Men nu så är det en ny vecka, ny måndag, ny dag och nya möjligheter = Jag är på plats på Kvinnerstaskolan i Axberg. Ha nu en fortsatt jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 08:58

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också en god frukost. Sen så borstade jag tänderna och bäddade min sängen. Vid klockan 08:30 så gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra dag på er alla efter vinsten igår när ÖREBRO HK besegrade DJURGÅRDENS IF med hela 5-2 på hemmaplan i ett fullsatt BEHRN ARENA. Kramizar <3 från hockeynörden Anton

Av Anton Trygg - 23 mars 2014 22:32

Hej! Innan matchen så köpte jag en dekal på shoppen i BEHEN ARENA. När matchen var slut då åkte jag buss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då åt jag en stor bit smörgåstårta som Simones man har gjort. Sen satte jag upp min dekal på dörren och gjorde fint. Nyss så har jag borsta tänderna och pratat med underbaraste Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 mars 2014 21:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK gick ur som vinare inför 5200 åskådare och vann mot DJURGÅRDENS IF med hela 5-2 i ett kokande BEHRN ARENA. I första perioden så gav Ville Viitaluoma hemmalaget ÖREBRO HK ledningen när han sköt in 1-0 i powerplay. I andra perioden så blev det mål av Nick Plastino som skött 2-1 till Örebro Hockey. Sen kom andra målskytte Ville Viitaluoma och satte upp 3-2 till ÖREBRO HK. I den tredje perioden gjorde Jere Sallinen 4-2 för Örebro Hockey. Sen kom också Viktor Ekbom och gjorde spiken kistan och satte 5-2 för ÖREBRO HK. Därmed toppar ÖREBRO HK tabellen i tidernas kvalserie med 9 poäng. Grattis till seger ÖREBRO HK och tre vinster i kvalserien. Efter matchen så hyllade Örebro publiken AULIN hans Mamma. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 23 mars 2014 18:30

ÖREBRO HK visade vad dom skulle göra och det gjorde dom också för att dom körde ner DJURGÅRDENS IF på jorden med hela 5-2. Grattis killar till segern.

Av Anton Trygg - 23 mars 2014 12:56

Hej! Nu har jag åkt ett tag och sitter i tåget på väg mot Örebro och hockey. Efter hockeyn så ska jag till elevhemmet svanen. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 mars 2014 11:24

MATCHDAG och andra hemmamatchen i tidernas kvalserie när då gästade DJURGÅRDENS IF kommer på besök till BEHRN ARENA. ÖREBRO HK kör ner DJURGÅRDENS IF på jorden på eftermiddag/kvällen. Jag kommer också till BEHRN ARENA och heja fram er ÖREBRO HK till tre viktiga poäng. Heja Örebro.

Av Anton Trygg - 23 mars 2014 09:59

God förmiddag på er alla!
Nu ska jag gå ner och äta en god frukost. Sen så ska jag göra iordning mig. Jag ska duscha och packa. Senare vid klockan 11:45 då ska Pappa köra in mig till Ludvika station. Ha en jätte bra och härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards