Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2014

Av Anton Trygg - 18 mars 2014 07:44

Hej! Ny dag, ny tisdag, ny dag på Kvinnerstaskolan = jätte jätte trött och jag är också på plats på Kvinnerstaskolan. Idag så kommer min älskade pappa hitt till Örebro. Ha en jätte härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 mars 2014 07:19

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och duschade. Jag åt också en god frukost. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då fick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 6 på mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Kramizar <3 /A 

Av Anton Trygg - 18 mars 2014 00:12

Hej! Igår har det varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Sen när jag kom hem till elevhemmet svanen igår. Då åt vi mat. Jag städade sen mitt rum. Senare så hade vi husmöte. Förut så har jag borsta tänderna. Nyss har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 mars 2014 23:32

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK J20 SM-Slutspel hemma mot FRÖLUNDA INDIANS J20 i BEHRN ARENA. Kom igen nu alla och kom och titta på hockey imorgon klockan 19:00. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 17 mars 2014 23:17

Hej! Jag har bestämt mig jag ska aldrig mer köpa hockeymatch på datorn. Idag skulle jag titta på hockeymatch på S24. Men där var det bara problem med deras hemsida. Och sen vill dom bara ha pengar till sina hemsidor. Jag ska bra i fortsättningen lyssna på radio på datorn och inte titta på hockeymatch. Men ikväll blev det ju en lyckat ikväll ändå för ÖREBRO HK vann. Ha det så bra. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 mars 2014 22:38

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ja ja ÖREBRO HK vann sin första bortamatch i kvalserien 2014 mot skräplaget RÖGLE BK med 4-3 på bortaplan i LINDAB ARENA i Ängelholm. Grattis killarna till jätte bra jobb och till tre jätte sköna poäng som ni kan ta hem till Örebro. I första perioden gjorde Brett Sterling 1-1 till Örebro Hockey och sen utökade Örebro hockey till 2-1 mål av Henrik Löwdahl. I andra perioden kvitterade Jared Aulin till 3-3 till Örebro Hockey. I tredje perioden så tog Örebro Hockey ledningen av Jere Sallinen till 4-3. Men detta var Örebro Hockeys kväll och laget säkrade tre enormt viktiga poäng. DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Örebroaren Anton

Av Anton Trygg - 17 mars 2014 12:49

MATCHDAG: Ikväll så kör tidernas kvalserien igång och då börjar ÖREBRO HK med en bortamatch mot RÖGLE BK i LINDAB ARENA i Ängelholm. ÖREBRO HK kör ner RÖGLE BK på jorden ikväll.

Av Anton Trygg - 17 mars 2014 09:35

Hej Kvinnerstaskolan!
Idag så är det en ny vecka, ny dag, ny måndag och jag är också på plats på Kvinnerstaskolan i axberg = jag är jätte jätte glad för idag är det skola och sen så drar kvalserien igång ikväll. Jippi jippi. Men nu så ska jag iallafall gå och byta om mig till jobbarkläder. Sen så börjar jag lektionen. Och hoppas på att denna dag går snabbt. För imorgon så kommer min älskade Pappa hitt till Örebro. Jag älskar dig min underbaraste Pappa. Ha en jätte bra fridfull måndag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards