Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Anton Trygg - 28 januari 2015 09:55

Idag så har jag namnsdag för att idag så är det också karl på almanackan!

Av Anton Trygg - 28 januari 2015 09:29

Hej! Nu på morgon så fick jag veta av läraren Björn att han skulle iväg så att lektionen blir nu inställd = ingen stensättning på förmiddagen idag. Nu så får jag sitta här i hygienavdelningen i två timmar bara vänta och vänta. Tur att jag tog med laddaren så att jag kan ladda mobilen och surfa på nättet och vara Facebook så att jag ha någonting att göra så att tiden går snabbare. Vid klockan 11:30 då ska jag äta lunch här på Kvinnerstagymnsiet. Sen vid klockan 12:30 då kommer någon från Tullängsgymnasiet och hämta mig och kör mig till Tullängsgymnasiet där jag ska ha lektion fram till klockan 15:00. Efter skolan idag då ska jag och Jasmine Sjöstedt till stan och titta på hindersmässa. När vi har kollat klart då ska jag åka hem till elevhemmet svanen och äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra Lill-lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 januari 2015 08:16

Ikväll vill jag se ett glödhett Örebro för Skellefteå ska krossas. 3 pinnar ska det bli Oyeah. Go Örebro Go

Av Anton Trygg - 28 januari 2015 07:16

Hej! Igår så glömde jag och ställa väckarklockan. Tur så vaknade jag iallafall klockan 05:45 idag så jag hann med allt ändå. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med boendeperssonalen Jeanette och eleven Felicia. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha stensättning. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards