Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2014

Av Anton Trygg - 8 mars 2014 13:23

Matchdag: ÖREBRO HK - LIDKÖPINGS HC. Örebro krossa krossa Lidköping på hemmaplan. Jag kommer också till BEHRN ARENA och heja fram er till en vinare.

Av Anton Trygg - 8 mars 2014 13:09

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag på eftermiddagen då spelar ÖREBRO HK hemma mot LIDKÖPINGS HC i BEHRN ARENA. Lycka till och vinn tre sköna poäng ÖREBRO HK. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 8 mars 2014 12:53

Hej! Nu så är jag på tåget mot Örebro. För idag är det hockey som gäller. Ha en bra hockey eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 mars 2014 11:48

Goddag på er alla!
Nyss har jag ätit frukost. Nu så ska jag duscha och borsta tänderna. Sen ska mamma köra mig till Ludvika station. Ha en härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 mars 2014 01:18

Hej! Igår på Tunagården så filade vi. Sen när vi kom hem till Ludvika från Borlänge. Då åkte vi till Mormor och hjälpte henne. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Senare så kom Anders hitt och hämta mig för jag och han gick till pizzeria och handhade pizza. Vi gick sen hem och åt pizzorna. Senare så gick Anders hem. Jag har också titta lite på tv och varit lite vid datorn. Nu så ska jag lägga mig och sova i min sköna säng. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 mars 2014 15:31

Hej Morfar/Sixten!
Du är den finaste och snällaste Morfar jag har. Jag älskar dig morfar. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 7 mars 2014 15:22

Hej Mormor/Gunn!
Du är den finaste och snällaste Mormor jag har. Jag älskar dig Mormor. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 7 mars 2014 14:42

Hej! Nu är jag klar hos audionomen Gunvor. Nu så är vi på väg hem. Vi ska också åka förbi Tunagården i Borlänge och säga hej till Morfar och Lola. Ha en fin eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards