Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Anton Trygg - 26 februari 2014 23:33

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Snacka om succé i Örebro ikväll. När nyförvärvet Ville Viitaluoma dundrade in ett hattrick när Örebro Hockey körde över Frölunda med hela 6?0. Örebro fick en drömstart efter OS-uppehållet när lagkaptenen i Örebro Henrik Löwdahl tog ledningen i första perioden med 1?0. Nyförvärvet Ville Viitaluoma satt in sen 2?0 målet i andra perioden för Örebro. Henrik Löwdahl utökade sen ledningen i Örebro med 3?0. I tredje perioden gjorde Robin Dahlström 4-0 för Örebro. Sedan utökade Ville Viitaluoma ledningen i Örebro igen med att sätta in pucken i krysset och fint fram spelat till 5-0. Och fyra minuter senare fullbordade nyförvärvet Ville Viitaluoma sitt hattrick och Örebro Hockeys största seger i SHL genom tiderna inför 4 828 åskådare i Behrn arena. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 26 februari 2014 14:00

Matchdag: ÖREBRO HK mot FRÖLUNDA INDIANS ikväll på hemmaplan i BEHRN ARENA. Jag kommer ikväll till BEHRN ARENA och hejar fram er ÖREBRO HK till tre betydelsefulla poäng och lycka till också stolthetaste laget ÖREBRO HK ikväll.

Av Anton Trygg - 26 februari 2014 07:23

Godmorgon på er alla underbara!
Nu så är det onsdag och ikväll ska jag på hockey jippi. Men nu ska jag först gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en jätte härlig onsdag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards