Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 23:52

Hej! Efter jag hade badat/duschat färdig. Då åt jag mat. Efter maten så fick jag efterrätt glass med chokladsås det var mums filibabba det. För ett lite tag sen så har jag pratat med kompisen Jasmine Sjöstedt på FaceTime och druckit te. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så väntar Goa sängen till mig. Så får väll jag säga godnatt och sov gott på er alla då. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 22:54

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll vann ÖREBRO HK sin första träningsmatch mot KLOTEN FLYERS HOCKEY med hela 4-2. Grattis att ni vann bästa ÖREBRO HK. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 18:51

Hej på er alla!
Idag har det varit en svängande och intresset dag här i Ludvika. Har idag varit hos bästa Mormor. Har också varit idag med min bästa kontaktperson Dan Christiansson på stan och ätit tacobuffé på Åhlén restaurangen. Tack för en trevlig lunch tillsammans Dan. Senare på eftermiddagen så kom bärgningsbilen hitt till Vasalunden. Sen lastade Magnus våran bil på bärgningsbilen och åkte sen till Mammas kompis Ronny. För Ronny ska laga våran bil. Nu ska jag gå in och ta ett varmt och skönt bad/dusch. Ha en jätte fin och trevlig lillördag/kväll på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 12:29

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK sin första träningsmatch mot KLOTEN HOCKEY i Schweiz. Lycka till på träningsmatchen ikväll ÖREBRO HK. Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 11:33

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Matchen är slut och herrarna i TRE KRONOR besegrade SLOVENIEN med hela 5-0 i Sotji. Och Henrik Lundqvist höll andra nollan i hockey OS. Grattis till vinnaren TRE KRONOR. TRE KRONOR är nu också klart till semifinal som spelas nu på fredag. Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 08:38

Godmorgon på er alla!
Hoppas på en blågul dag med massor av glädjetjut... Men först så ska jag äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Och sen vid klockan 09:00 då blir det Hockey på TV3. När då TRE KRONOR möter SLOVENIEN i kvartsfinal. Ha en jätte bra blågul dag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 00:32

Hej! Igår sent på kvällen så kom bästa Mamma hem till lägenheten igen. Jag gjorde också mat till mig själv. Jag stekte falukorv och kokade makaroner. Jag har också tittat på tv och pratat med bästa kompisen Jasmine Sjöstedt på FaceTime. Men nu ska jag gå lägga mig i min sköna säng och sova för jag ska upp tidigt idag och titta på hockey på tv. Nu ska jag sluka min två guldbruna ögon och somna in i drömmarnas värld. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards