Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Anton Trygg - 6 februari 2014 22:49

Hej! Det har varit en bra dag i skolan. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till elevhemmet. På elevhemmet så tvättade jag mina kläder. Sen gjorde jag mat till mig själv. Jag åt makaroner och kycklingköttbullar. Jag städade sen mitt rum. För ett lite tag sen så har jag duschat och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 februari 2014 22:36

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade ikväll i Västerbotten mot skräplaget SKELLEFTEÅ AIK med hela 2-4 i fula SKELLEFTEÅ KARFT ARENA. I första perioden tog ÖREBRO HK ledningen med 0-1 mål av Anders Eriksson. ÖREBRO HK tog också ledningen med 1-2 i andra perioden mål av Tim Wallace. Men sen föll ÖREBRO HK. Nu flyger ÖREBRO HK hem till Örebro med noll poäng i bagaget. Ta ny tag ÖREBRO HK tills nästa match och vinn på lördag istället. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 6 februari 2014 13:55

Hej på er alla Hockey-Vänner! Idag har det Matchdag: SKELLEFTEÅ AIK mot ÖREBRO HK. Örebro krossa. Krossa Skellefteå ikväll på bortaplan med många mål i den fula SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA. Tyvärr så hänger jag inte med denna gång upp till Skellefteå. Jag hoppas ni får en jätte bra kväll där uppe i Skellefteå ÖREBRO HK. Jag håller tummarna så att ni vinner matchen och sen flyger hem till Örebro med tre jätte sköna poäng. Ha också en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 6 februari 2014 07:22

Godmorgon!
Nu är jag less på det här. Jag fyller ju 18 år den 9 augusti och har ingen tjej. Men nu ska jag iallafall gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Har en jätte bra underbar torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards