Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Anton Trygg - 5 februari 2014 23:53

Hej! Min dag har varit bra på Tullängsskolan idag. Sen hemma på elevhemmet svanen har jag fikat. Jag har också pratat med Moa Amanda och Mamma på FaceTime. Sen åkte jag och bowlat. På kvällen på elevhemmet har vi ätit kvällsmat. Senare så duschade jag och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 februari 2014 22:42

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon flyger ÖREBRO HOCKEY norrut mot Skellefteå. ÖREBRO HK har nu hela 51 poäng och då möter serieledarna SKELLEFTEÅ AIK som har hela 97 poäng i SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA imorgon på bortaplan. ÖREBRO HK jätte lycka till imorgon och spela en jätte bra bortamatch och vinn tre betydelsefulla poäng hem till Örebro. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 5 februari 2014 14:02

Hej på er alla tjejer!
Jag har bestämt mig nu. När jag blir stor då vill jag ha 6 barn med min tjej. Det är därför jag vill ha en flickvän nu för att jag ska kunna planera framåt i livet. Kom igen nu alla tjej. Jag vill verkligen vara kär i en tjej nu. Kram från Anton

Av Anton Trygg - 5 februari 2014 07:21

Godmorgon på er alla!
Jag har sovit så där inatt efter förlusten igår hemma mot skräplaget MODO HOCKEY med 0-1. Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en härlig och toppen bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards