Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Anton Trygg - 25 februari 2014 22:21

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Sen när skolan var slut. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum då väntande jag på stadsbuss 6 och sen åkte jag hem till Elevhemmet svanen. På elevhemmet svanen så åt vi mat. Jag och Veronica åkte sen till dövas förening och var på Å-Kul. En personal från solenselevhem körde sen hem mig och Veronica till elevhemmet. För ett tag sen så har jag duscha och borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 februari 2014 21:46

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det hockey igen efter OS-Uppehållet. Då spelar ÖREBRO HK mot skräplaget FRÖLUNDA INDIANS på hemmaplan i BEHRAN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng. Jag kommer till BEHRN ARENA Imorgon och titta på er. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 25 februari 2014 07:57

Hej! Ny dag och jag hoppas också att denna dag blir lite bättre än igår, ny tisdag är det också och jag hoppas också att bygg blir roligare idag med = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Nu så ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder och sen börjar lektionen klockan 08:20. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 februari 2014 07:19

Godmorgon på er alla!
Imorse vaknade jag med ont i kroppen och mår sådär. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också en god frukost som boendepersonalen Kerstin hade gjord. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum då ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en fin dag på er alla som mår bra. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards