Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 23:49

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 22:20

Hej på er alla Tjejer där ute!
Mitt namn är Carl Anton Trygg.
Och jag är 17 år gammal och fyller 18 år den nionde augusti i år.
Jag är singel och vill verkligen ha en tjej och förgylla livet med. Kontakta mig om det är någon tjej så vill vara kär i mig. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 21:40

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Jag fick idag 41 rätt av 60 på traktorteori så jag misslyckade. Sen klockan 11:00 till klockan 12:00 hade jag bygg. Från klockan 12:00 till klockan 12:40 hade vi lunch. Från klockan 12:40 till klockan 13:40 hade vi bygg igen. Klockan 13:40 så slutade jag skolan. Och då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 303 klockan 14:17 från Kvinnerstavägen till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Våghustorget. Och gick av bussen där för jag skulle till Clas Ohlson på Krämaren och köpa ett lås till min cykeln. Sen åkte jag stadsbuss 26 hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. På eftermiddagen så FaceTime jag med Amanda. Och på kvällen hemma på elevhemmet så åt vi hem gjord pizza. Och det var smaskens och gott. Nyss har jag prata med bästa Mamma i mobiltelefon. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 18:24

Hej på er alla Hockey-Vänner! Imorgon spelar ÖREBRO HK sin sista match före OS-uppehållet. Alltså imorgon spelar ÖREBRO HK mot skräplaget LEKSANDS IF hemma i fina BEHRN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre betydelsefulla poäng. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och heja fram er till en vinnare ÖREBRO HK. Ha en jätte bra kväll/natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans dagen innan matchdagen. /Anton

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 14:19

Jag ser det regnar jag ser det regnar det var väll roligt hurra hurra!

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 14:11

Hej! Skola är slut för idag. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 08:04

Hej på er alla Kvinnerstaskolans elever!
Idag är det fredag och sen är det helg. Nu är det också en ny dag, ny fredag, ny teori förmiddag och nya bygglektioner också. Sen vill jag också påminna er alla att jag vill ha en tjej nu och förgylla livet med. Kom-ihåg att jag vill ha en tjej som vill ha 6 barn. Men nu sitter jag här och väntar tills jag ska gå till Bengt-Arne klockan 08:20 för ha ska följa med och låsa upp datasalen åt mig. Ha en jätte bra förgyllande dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 februari 2014 07:29

Hej på er alla underbaraste!
Finns det någon tjej där ute som vill vara ihop med mig? Jag längtar så mycket och vara kär i en tjej nu. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då kläde jag på mig kläderna. Jag år också en god frukost som boendepersonalen Kerstin hade gjort. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid Klockan 07:00 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta bussen. Nu är jag på buss 26 på våg mot Resecentrum. På Resecentrum ska byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en jätte bra och härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards