Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 23:50

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 22:49

Hej på er alla tjejer där ute!
Jag vill verkligen ha en flickvän nu. En tjej som verkligen älskar mig. Så alla där ute, kontakta mig om det finns nån intresserad.

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 22:35

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK gick mållös och poänglös ur kvällens match hemma i Behrn Arena och förlorade mot skräplaget MODO HOCKEY med 0-1. Allt närmare kommer är ÖREBRO HK när dom inte vinner matcher. Summan av denna kardemumma blev alltså noll mål och en mycket tung förlust. Men Örebro Hockey samlar ny kraft och på torsdag flyger man norrut. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 14:08

Hej här är snickaren Anton!
Idag har jag spikat och spikat och byggt och byggt och jobbat och jobbat heladagen. Nu har jag rast till klockan 14:10. Och nu är jag också ganska mör. Men jag måste ändå jobba sen sista rycket innan jag få åka hem. Jag gjorde också ett misttag idag. När jag skulle spika in en spik i en panka. Då far spiken iväg upp i luften och sen när på marken. Kommentera och skriv vad ni tycker. Ha det så bra. Hälsningar från snickaren

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 12:19

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 08:04

Hej på er alla!
Ny tisdag, ny dag = nu är jag på plats på världens bästa Kvinnerstaskolan. Idag är det bygg heladagen. Nu ska jag gå byta om mig till jobbarkläder. Och sen börjar jag lektionen klockan 08:20. Ha en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 februari 2014 07:35

Godmorgon underbara tisdag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klädde på mig kläderna och bäddade min sängen. Jag åt också en god frukost. Sen borstade jag tänderna. Kl 07:05 så gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta på buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra och härlig tisdag på er alla. Kramizar <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards