Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Anton Trygg - 23 februari 2014 20:35

Hej! Idag på eftermiddagen så åt jag en mysigt söndagsmat tillsammans med Alexander och Mamma. Senare så kom Anders hitt och bjöd oss på en varsin söndagssemla. Tack för semla Anders. Senare så åkte också min älskade bror tillbaka Stockholm igen. Det har varit så mysigt och ha min familj här hemma och fått ro om er. Mamma och Alexander jag älskar er så otroligt mycket. Sen var Anders kvar är hem oss hos och tränade vägmärken med mig. Tack Anders för hjälpen. Nyss så var jag hos bästa Mormor och sa hej då. Nu så är vi hemma igen. Jag har också idag prata med min syskonbarn Moa och Jasmine Sjöstedt på FaceTime. Och nu så tittar jag på så ska det låta på SVT1 och min favorit Anna book är med på så ska det låta ikväll. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 februari 2014 15:35

Grattis Kanada till ett (tyvärr) välförtjänt OS-Guld. Men ändå jätte bra jobbat av Tre kronor och grattis till silvret.

Av Anton Trygg - 23 februari 2014 13:03

Heja heja tre kronor i OS-Final!

Av Anton Trygg - 23 februari 2014 12:59

God eftermiddag på er alla!
Nyss har jag ätit en god frukost tillsammans med Mamma och Alexander. Nu så ska jag titta hockey på TV3. Tre kronor möter Kanada i OS-Final. Ha en fin söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 februari 2014 01:12

Av Anton Trygg - 23 februari 2014 00:07

Hej på er alla Melodifestival-Vänner!
Ellinore Holmer du är bäst och hade en sjuk bra låt och sjöng så otroligt fint. Den 1 mars då ska jag hålla tummarna åt dig Ellinore Holmer så att du kommer till final i melodifestivalen. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards