Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2015

Av Anton Trygg - 14 mars 2015 16:46

Hej! Nu så har vi varit till Maxi Ica stormarknad universitetet och där så handlade jag också Ica Basic tandkräm, tandborste, schampo, chips, OLW vitlöksdip, arla gräddfil och en Coca-Cola. Nu så är vi hemma igen på elevhemmet svanen och nu så ska jag också städa mitt rum och sen äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 mars 2015 12:59

Hej! Igår på praktiken vid Mariebergsskolan då paddade jag nästan heladagen. När praktiken var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Igår hemma på elevhemmet svanen då åt jag kvällsmat och tittade på hockey på datorn. Igår så orkade jag inte heller borsta tänderna eller skriva på Facebook, Instagram eller bloggen så jag sov istället. Idag så sova jag länge. Sen så åt jag frukost. Nu så ska vi äta lunch. Senaste då ska vi gå till Ica Maxi stormarknad och handla. När vi kom hem igen till elevhemmet svanen då ska jag städa mitt rum. Ha nu en trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 mars 2015 09:38

Örebro är nu i storform,
och intar planen med storm.
Storslaget spel ikväll.
Växjö får rejält med smäll.
Vi gör mål gång på gång
Och njuter till klackens sång!

Av Anton Trygg - 13 mars 2015 05:56

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK kvartsfinal på bortaplan mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC i VIDA ARENA i Växjö. Lycka till på bortaplan ikväll ÖREBRO HK och vinn första segern i slutspelet. Ha nu en jätte fredag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 13 mars 2015 05:36

Hej! Igår på praktiken vid Mariebergsskolan då paddade jag nästan heladagen. Jag la också elkablarna i rör. Igår hittade jag också första vårtecknet tussilago. När praktiken var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då tvättade jag mina kläder, gjorde mat till mig själv, städa toan och duschade. Sen så la jag mig i sängen och sov. Igår så orkade jag inte heller borsta tänderna, ringa till Mamma eller skriva på Facebook, Instagram eller bloggen så jag sov istället. Jag är nu uppe före tuppen och ska nu också fixa frukost till mig själv. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag cykla till Aspholmen till kommunen och ha praktik. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 mars 2015 05:24

Hej! Igår så orkade jag inte borsta tänderna, ringa till Mamma eller skriva på Facebook, Instagram eller bloggen så jag sov istället. Jag är nu uppe före tuppen och ska nu också fixa frukost till mig själv. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag cykla till Aspholmen till kommunen och ha praktik. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 mars 2015 20:38

Hej! Idag på praktiken då fick jag köra paddan, platta till gruset och så la vi också ner rör i marken. När praktiken var slut då cyklade jag hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag mat och fixa matlåda. Sen så var jag också till nya Maxi Ica stormarknad och tittade. Och nu så är jag hemma igen på elevhemmet svanen och ska duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 mars 2015 05:17

Hej! Jag är nu uppe före tuppen och ska nu också fixa frukost till mig själv. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag cykla till Aspholmen till kommunen och ha praktik. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards