Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Anton Trygg - 14 mars 2015 23:44

Hej! Den som kom på första plats i finalen i Melodifestivalen 2015 i Friends Arena var Måns Zelmerlöw, andra plats kom Jon Henrik Fjällgren och på tredje plast kom bästa Hasse Andersson. Stort grattis till er alla tre. Ha det det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 mars 2015 19:28

Hej! Snart så är det äntligen dags för svenska finalen av Melodifestivalen 2015 på SVT1. Nu så har jag också dukat upp med chips, dipp och Coca-Cola. Ikväll så hejar jag på Hasse Andersson och hoppas också att han vinner. Ha nu en jätte trevlig lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 mars 2015 16:46

Hej! Nu så har vi varit till Maxi Ica stormarknad universitetet och där så handlade jag också Ica Basic tandkräm, tandborste, schampo, chips, OLW vitlöksdip, arla gräddfil och en Coca-Cola. Nu så är vi hemma igen på elevhemmet svanen och nu så ska jag också städa mitt rum och sen äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 mars 2015 12:59

Hej! Igår på praktiken vid Mariebergsskolan då paddade jag nästan heladagen. När praktiken var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Igår hemma på elevhemmet svanen då åt jag kvällsmat och tittade på hockey på datorn. Igår så orkade jag inte heller borsta tänderna eller skriva på Facebook, Instagram eller bloggen så jag sov istället. Idag så sova jag länge. Sen så åt jag frukost. Nu så ska vi äta lunch. Senaste då ska vi gå till Ica Maxi stormarknad och handla. När vi kom hem igen till elevhemmet svanen då ska jag städa mitt rum. Ha nu en trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards