Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Anton Trygg - 1 mars 2015 23:53

Hej! Gud vilken gosig bild jag har hittat på Google. Någongång så kommer mina barn och pussa på min tjej gravidamage. Gud vad jag längtar och blir Pappa. Rysningar av längtan. Kan inte tiden bra gå snabbare så att man blir ännu mer vuxen så att man kan bilda en familj också och ha ett eget liv med en egen tjej och ha egna barn också. Fakta om mig: Jag heter Anton Trygg och snäll, rolig och trevlig. Men nu iallafall så ska jag lägga mig i sängen och drömma mig långt bort drömma om att Jag har en tjej och egna barn och hoppas också att den drömmen blir verklighet någongång och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizsr <3 /A

Av Anton Trygg - 1 mars 2015 22:35

Hej! Idag på eftermiddagen då träffade jag Július Hudá?ek målvakten från A-Laget i BEHRN ARENA. Hemma på elevhemmet svanen ikväll då åt vi mat. Nyss så har jag också borstat tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 mars 2015 19:27

Det blev förlust för Örebro Hockeys J20 med 4-6 här hemma i BEHRN ARENA. Men jag är glad ändå för att jag har träffat Július Hudá?ek A-Lagets målvakt. Du är kung Július Hudá?ek.
#RödVitt #ÖrebroHockey
#ÖrebroFamiljen #33JúliusHudá?ek

Av Anton Trygg - 1 mars 2015 15:57

Välkommen första mars!
Hemma på elevhemmet svanen idag då sov jag ända fram till klockan 12:00. Sen så åt jag lunch, städade mitt rum och duscha. Nu så är jag på väg till BEHRN ARENA och ska titta på J20 hockey. Efter hockeyn då ska jag åka hem till elevhemmet igen. Ha nu en jätte trevlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 mars 2015 01:16

Hej! Jag var bara tvungen och lägga ut denna Goa bild som jag har hittat på Google. När jag ser denna bild då längtar jag verkligen mycket och blir Pappa någon gång. Ju tidigare man hittar en tjej ju mer bebisar kan man få. Nu så lägger jag mig i sängen och drömmer mig in i drömmarnasvärld och drömmer att jag har blivit Pappa för första gången till en son och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards