Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Anton Trygg - 3 mars 2015 22:36

Hej! Denna bild är den gosigaste bilden jag har hittat på Google. Tänk om någon tjej ville vara kär i mig någongång. Då skulle det inte vara så tråkigt och vara själv jämt. Så jag vill verkligen förgylla livet med en tjej som vill ha många barn tillsammans med mig. Så nu lägger jag mig i sängen och dömmer mig långt bort och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 mars 2015 22:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget MODO HOCKEY med hela 3-5 i Fjällräven center i Örnsköldsvik. Nu så åker ÖREBRO HOCKEY hem med 0 poäng i bagage. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten ikväll. /Anton

Av Anton Trygg - 3 mars 2015 17:12

Hej! Idag har jag kört New Holland bandgrävaren tillsammans med en komvuxelev. Idag har vi också grävt ett stort hål för att vi ska kunna och sätta en brun där. När skolan var sluta då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Nu så är jag hemma på elevhemmet svanen. Jag ska sen äta kvällsmat och duscha. Senare då ska jag lyssna på hockey på iPaden. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 mars 2015 15:42

Heja ÖREBRO MODO ska krossas ikväll!

Av Anton Trygg - 3 mars 2015 07:14

Hej! Hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen vid klockan 06:55 då gick jag ut och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards