Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 22:12

Hej! Nu så har jag hittat ännu en gosig på blid på Google. Gud vad jag längtar och få känna med händerna på min tjejs gravida mage någongång och jag hoppas också att den längtan blir verklighet någongång också. Jag har sagt i hela min uppväxt att jag vill ha många barn när jag blir vuxen. Då är det väl dag att någon tjej fråga chans på mig nu så vi hinner skaffa många barn innan det är försent. Jag är 18 år och vuxen så kom-igen nu alla tjejer. Nu så lägger jag mig också i sängen och drömmer mig långt bort och drömmer om att jag har känt med händerna på min tjejs gravida mage och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 22:09

Hej! Nu så har jag hittat ännu en gosig på blid på Google. Gud vad jag längtar och få känna med händerna på min tjejs gravida mage någongång och jag hoppas också att den längtan blir verklighet någongång också. Jag har sagt i hela min uppväxt att jag vill ha många barn när jag blir vuxen. Då är det väl dag att någon tjej fråga chans på mig nu så vi hinner skaffa många barn innan det är försent. Jag är 18 år och vuxen så kom-igen nu alla tjejer. Nu så lägger jag mig också i sängen och drömmer mig långt bort och drömmer om att jag har känt med händerna på min tjejs gravida mage och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 21:28

Hej! På kvällen här hemma på elevhemmet svanen då har vi haft husmöte och fikat. Nyss så har jag också duschat och borstat tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 20:53

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget MODO HOCKEY i Fjällräven center i Örnsköldsvik. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och vinn tre sköna betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 16:21

Hej! Idag delade läraren ut maskiner och då fick jag och en komvuxelev New Holland bandgrävaren. Idag har jag och en komvuxelev inte gjort någonting heller så vi fick sluta tidigare istället för att jobbet drar igång imorgon. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Här hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra måndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 08:50

Hej! Hemma på Elevhemmet svanen då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna och bäddade min säng. Vid klockan 08:30 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig måndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 mars 2015 07:40

Ny vecka med nya tag, men den börjar som vanligt med frukost!!!
Ha en bra dag!!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards