Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Anton Trygg - 9 mars 2015 21:58

Hej! Ikväll skulle Studiecoachen Timmy Jarhl ha kommit hitt till elevhemmet och hjälp mig och läst läxor men han blev sjuk och då blev det inställt. Men nu så ligger jag i sängen och ska försöka och sova ska upp före tuppen imorgon. Så jag säger nu godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2015 20:39

Hej! Idag på praktikplatsen då var jag på en arbetsplats vid Mariebergsskolan och sopade bort gruset med en sopkvast. Det fanns inte så mycket jobb idag så jag fick istället sopa idag. När praktiken var slut då körde min lärare Frank från Kvinnerstagymnasiet mig hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag mat, fixade matlåda, vi hade husmöte och fika med kladdkaka med glass. Nu så ska jag hoppa in i duschen och duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2015 08:03

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är på tåget på väg mot Örebro centralstation/Resecentrum. På Örebro centralstation/Resecentrum där ifrån så ska jag åka stadsbuss 6 till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag vänta på min lärare Frank som ska komma och hämta mig vid klockan 11:00. Sen så ska vi åka till min praktikplats på kommunen där jag ska ha praktik i tre veckor. Ha nu jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2015 06:03

Godmorgon måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:10 då ska Mamma köra mig till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 07:30 mot Örebro. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2015 00:23

Hej! Igår så var jag och Anders på Buffalo sportbar här i Ludvika och åt pizza. Efter vi hade ätit färdigt då åkte jag och Anders och handla. Sen så åkte vi hem till Vasalunden till min Mamma i våran lägenhet och åt glass. Senare då gick Anders hem till sig. Nyss så gjorde jag också iordning mig. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards