Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Anton Trygg - 6 mars 2015 21:38

Hej! När jag kom med tåget till Ludvika tågstation i eftermiddagen då stog Mamma där och väntade på mig. Sen så åkte vi hem till Vasalunds byn. Hemma i lägenheten då gjorde vi mat och sen så åt jag en stor lass med fitterade pommes frites och chicken nagget med currysås och druckit påskmust. Nu så tittar jag och Mamma på let's dance på TV4 och jag håller också på Cecilia och Ingvar i lets dance. Nu en trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 mars 2015 15:36

Hej! Idag på Kvinnerstagymnasiet då har vi haft service på maskinerna. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 303 till Centralstationen. På Centralstationen där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så har jag åkte ett tag och är på tåget på väg mot Ludvika. Ha nu en trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 mars 2015 14:05

Hej! Jag har ett glädjebesked att berätta att jag har fått en praktikplats av min läraren Frank här på Kvinnerstagymnsiet att jag ska praktisera i Örebro på kommunen. Jag börjar min första praktik på måndag 9/3. Jippi det är nästa lika bra som om man väntar barn och ska bli Pappa för första gången tillsammans med sin tjej.
Här får ni lite fakta hur jag har planerat mitt vuxenlivet.
1 praktisera
2 gå ut gymnasiet
3 hitta ett jobb
4 hitta något att bo
5 hitta en tjej och vara ihop med
6 bilda familj
7 bli Pappa första gå gången
8 skaffa mer barn
9 jag ska ha 6 barn har jag bestämt om tjej godkänner det
10 förlova sig med sin tjej
11 gifta sig med sin tjej
12 leva ett lycklig vuxenliv
/Anton

Av Anton Trygg - 6 mars 2015 07:46

Hej! Nu så har det varit en period där jag tänker jätte mycket på tjejer och barn. Jag vill ha en tjej och vara kär i, ha ett eget barn tillsammans med min tjej och blida en egen familj. Jag vill leva ett vuxenliv och inte vara liten och själv jämt. Kom-igen nu alla tjejer var har ni tagit vägen? Hälsningar från en stilig man. /Anton

Av Anton Trygg - 6 mars 2015 07:13

Hej! Hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen vid klockan 06:55 då gick jag ut och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 mars 2015 00:23

Hej på er alla Hockey-Vänner! Igår så förlorade ÖREBRO HK grundseriens sista match och då mot skräplaget DJURGÅRDENS IF med 4-5 på straffar hemma i BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening tros förlusten. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards