Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2015

Av Anton Trygg - 20 mars 2015 15:08

Hej! Idag på praktiken då har jag återigen kört paddan och åkt lastbil. Idag fick jag sluta tidigare. När praktiken var slut då åkte jag buss till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så åker jag tåget mot Ludvika. Ha nu en trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 mars 2015 06:44

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då fixade jag frukost till mig själv. Sen så bäddade jag också min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:15 då gick jag ut till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 4 och sen åka till Aspholmen och ha praktik. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 A

Av Anton Trygg - 19 mars 2015 22:13

Fy fan vad jag är glad nu asså Örebro boysen vann mot Växjö med 4-3 ikväll på hemmaplan i BEHRN ARENA!

Av Anton Trygg - 19 mars 2015 14:56

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag vid praktiken. Idag har jag kört lite padda vid Mariebergsskolan och åkte lite lastbil med en av kommungubbarna. När jag slutade praktiken då när jag cyklade hem då vurpade jag mjukt med cykeln på gruset när jag skulle svänga.
Här ni vurpat/ramlat med era cykeln någon gång? Skriv och berätta till mig här på kommentar.
Nu så är jag hemma på elevhemmet svanen och ska duscha, göra mig iordning, laga mat till mig själv och klockan 16:10 då ska jag åka stadsbuss 6 till hemmavägen. Där ska jag få av bussen och gå till BEHRN ARENA och titta på Örebro Hockey. Efter hockeyn då ska jag gå tillbaka till hemmansvägen och vänta på bussen. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 mot Lavendelvägen/elevhemmet igen. Ha nu en jätte trevlig torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 mars 2015 09:29

Hett hockeymatch ikväll då jag åker till BEHRN ARENA. Åhh vad skoj det ska bli. Ohh sicket drag det ska bli i BRHRN ARENA också!

Av Anton Trygg - 19 mars 2015 09:23

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK kvartsfinal 4 på hemma mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC i BEHRN ARENA. Lycka till på hemmaplan ikväll ÖREBRO HK och vinn andra segern i slutspelet. Ha nu en jätte torsdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 19 mars 2015 05:55

Hej! Igår på praktiken då åkte jag lastbil med en av kommungubbarna heladagen. När praktiken var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Igår hemma på elevhemmet svanen då åt jag kvällsmat, fixa matlåda till mig själv, tvätta mina kläder, dammsug hall och vardagsrum och duscha. Igår så orkade jag inte heller borsta tänderna, ringa till Mamma eller skriva på Facebook, Instagram eller bloggen så jag sov istället. Jag är nu uppe före tuppen och ska nu också fixa frukost till mig själv. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag cykla till Aspholmen till kommunen och ha praktik. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 mars 2015 06:05

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så förlorade ÖREBRO HK slutspelsmatch och då mot Växjö med 0-1 i förlängningen i VIDA ARENA. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards