Carl Anton Trygg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 07:22

Godmorgon igen tisdag!
Hemma på elevhemmet Svanen har jag gått upp och klä på mig. Jag har också ätit god frukost. Innan jag gick till bussen då bädda jag sängen och borsta tänderna. Sen gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 06:59

Hej! Igår har det varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. Då hade vi bygg hela dagen. Sen när vi slutade. Då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till resecentrum och byte buss där till statsbuss 26. Och åkte sen buss 26 till Lavendelvägen. Hemma på elevhemmet då åt vi mat sen. Senare var jag vid elevdatorn. Sen tvättade jag också igår. Sen duschade jag och borsta tänderna. Innan jag sov. Då ringde jag till mamma. Sen sov jag. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 06:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade igår igen men nu borta mot FRÖLUNDA HC i SCANDINAVIUM i Göteborg med 2-3 i förlängning. Det är ÖREBROS fjärde raka förlust inte bra för då åker ÖREBRO HK ner i tabellen. Men glöm den här match igår och ta nya tag tills på fredag ÖREBRO HK när ni då ska möta skräplaget BRYNÄS IF bortaplan och krigar till tre poäng. Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 21 oktober 2013 09:52

Ny vecka, ny dag, nya möjligheter och äventyr och jag är på plats på Kvinnerstaskolan och ha en bra iskall dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 oktober 2013 09:16

Hej! Nu står jag här på Örebro Central och fryser och väntar på länsbuss 302 eller 314. Och sen ska jag åka till Kvinnerstaskolan. Fy satan vad jag fryser. Ha en bra dag i kylan på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 oktober 2013 07:48

God start på veckan ;-)
Hemma i Vasalunden i Ludvika då gick jag upp och kläde på mig mina kläder och åt jag frukost. Efter frukosten då borsta jag tänderna. Och sen gick vi ut i kylan och skrapa bilen. Mamma körde mig sen till Ludvika station. Nu är jag i ett varmt tåg på väg till Örebro central. Ha en bra måndag på er alla. Yess nu kör vi. /Anton

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 23:36

Hej! Idag har vi varit och handlat. Jag har också satt upp lampor i taket. På eftermiddagen åt vi mat. Jag har också Borat i väggen och dragit tv-kabeln från vardagsrummet till mitt rum. Senare på kvällen har vi plockat i mitt rum. Förut har jag packat och duschat. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 23:16

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det en ny bortamatch för ÖREBRO HK. Då möter ÖREBRO HK - FRÖLUNDA HC i SCANDINAVIUM i Göteborg. Och sen är Robin Dahlström och Gartner skadade så de spelar inte än. Sen är Emil fortfarande sjuk, så det är lite osäkert. Vi får se om Emil mår bättre imorgon, det vore så klart en stor tillgång, imorgon står Henrik Lundberg i Örebro kassen. Stämningen i truppen är på topp och det råder positiva tongångar. Med en poänglös vecka passerad är det imorgon dags för Örebro att ta nya krafttag i sitt SHL-äventyr. Tillsammans ska Örebro Hockey kämpa för en ny vacker seger. Nedsläpp är kl 19:00 imorgon. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards