Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 22:45

Hej! Mitt höstlov blev räddad och jag ska åka själv med tåget till Örebro på tisdag och heja fram ÖREBRO HK till en vinnare på hemmaplan i BEHRN ARENA i Örebro mot FÄRJESTADS BK. Hockey är kul, roligt och samtidigt spännande vem som vinner. Min kväll blev också räddad för nu har vi äntligen våran tv upp satt på väggen i vardagsrummet. Ha det så bra just nu på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 22:00

Hej! Ikväll var Margitha Nordahl, Krister Nordahl och Emma Nordahl här och hjälpt oss i lägenheten. Förut var jag och Mamma till MM. Då övningskörde jag dit och sen hem. Nyss har jag ätit mat och titta på ett avsnitt av solsidan på tv4 play vid datorn. Ha en forsatt på bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 17:04

Hej! Förut idag har jag och mamma åkt till Mormor och jag övningskörde också ditt. Hemma oss Mormor då hjälpte vi Mormor och dammsuga. Sen åkte vi till Solemio och åt mat. Vi åkte sen hem. Jag och Dan Christiansson gick sen till Café ängeln och fikade. Nu är jag hemma igen. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 10:01

Hej! Nu ska jag äta god frukost som består av oboy, rostat bröd och ägg. Det är min söndagsfrukost mummms vad gott. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 09:28

Söndagsmorgonen är här!
Nu ska jag gå upp och äta god frulle. Gör någon glad idag.
Kanske ett leende räcker :-)) och ha en härlig söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 02:02

Hej! Förut har jag borsta tänderna. Nu har jag krupit ner i en skön säng och krama kudden och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2013 00:31

Hej! Igår väckte Mamma mig. Sen åt vi frukost. Också kom Oscar hit och ska vara här ett tag. Sen övningskörde jag och hämta mormor. Också övningskörde jag till Räfsnäs och vi kollade på höstmarknad. Jag övningskörde sen till Sibylla och mormor bjöd oss på mat. Sen övningskörde jag hem. Jonas kom och hämta Oscar. Jag har också fixat lite i mitt rum. Och på kvällen har vi ätit mat. Nu har jag varit också ett tag vid datorn. Nu ska jag snart gå och sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards