Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Anton Trygg - 23 oktober 2013 21:49

Hej då onsdag!
Nyss har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu knackar Jon blund på dörren och säger att jag måste sova. Nu ska jag också sluka mina ögon och drömma mig in i drömmarnas värld. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 oktober 2013 19:51

Hej! Nu sticker jag in och duschar. Vi hörs sen. Ha det så bra. /Anton

Av Anton Trygg - 23 oktober 2013 19:35

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag på Tullängskolan. Jag har också idag träffat min bäst kompis Jasmine Sjöstedt för hon har prao på Tullängskolan. Det var ju några år sen jag träffade Jasmine. Jag träffade Jasmine på en skolträff i Stockholm Det var jätte kul träffa dig idag Jasmine. Sen när skolan var slut då. Då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet då fikade vi. Sen åkte jag och Emelie Dahlgren och boendepersonal Kerstin till resecetrum. När i kom till resecetrum då gick vi av buss 26 och gick till bowlingen. Jag spelade tillsammans med Anton och Julia som bor på Duvan. Också träffade jag igen min bästa kompis Jasmine på bowlingen. När vi hade spelat färdig bowling. Då gick vi igen till resecetrum och vänta på buss 26. Sen åkte vi buss 26 hem till Lavendelvägen. När vi kom till fram till Lavendelvägen då gick vi av bussen och gick till elevhemmet svanen. Nyss har vi ätit mat. Nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på musik och är på min ipad. Snart ska jag ta en skön dusch. Jag tycker det har varit en toppen onsdag. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 oktober 2013 08:00

Onsdagsmorgonen gryr!
Förut gick jag upp och kläder på mig mina kläder. Nyss har jag ätit frukost. Nu ska jag bädda sängen och borsta tänderna. Sen ska jag cykla till Tullängsskolan. Var rädd om Dig lev sakta - Du hinner fram ändå. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards