Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 22:27

Hej! När jag kom hem till elevhemmet då åt vi mat sen. Senare tittade jag på tv 4 play på min iPad. Jag titta på Solsidan och på 112 på liv och död. Sen duschade jag och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 16:37

Hej! Idag har det varit en bra dag i Kvinnerstaskolan trots regnet. Regnet har bara ös ner hela dagen. Vi har röjt ut ett ladugårds lokal. Vi har tagit bort maskiner och flytta dom till ett annan byggnad. Sen har vi också kastat bräder och skräp. När vi slutade då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum väntade jag på statsbuss 26. Nu är jag på buss 26 mot Lavendelvägen. Ha en fridfull eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 08:00

Ny dag i livet, Ny tisdag, nya äventyr på Kvinnerstaskolan och alltid lika spännande och få vet vad man ska göra på bygg på måndagar och på tisdagar. Nu är det mörkt ute. Ha en kärleksfull tisdag på er alla underbara. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 07:22

Godmorgon igen tisdag!
Hemma på elevhemmet Svanen har jag gått upp och klä på mig. Jag har också ätit god frukost. Innan jag gick till bussen då bädda jag sängen och borsta tänderna. Sen gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 06:59

Hej! Igår har det varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. Då hade vi bygg hela dagen. Sen när vi slutade. Då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till resecentrum och byte buss där till statsbuss 26. Och åkte sen buss 26 till Lavendelvägen. Hemma på elevhemmet då åt vi mat sen. Senare var jag vid elevdatorn. Sen tvättade jag också igår. Sen duschade jag och borsta tänderna. Innan jag sov. Då ringde jag till mamma. Sen sov jag. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2013 06:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade igår igen men nu borta mot FRÖLUNDA HC i SCANDINAVIUM i Göteborg med 2-3 i förlängning. Det är ÖREBROS fjärde raka förlust inte bra för då åker ÖREBRO HK ner i tabellen. Men glöm den här match igår och ta nya tag tills på fredag ÖREBRO HK när ni då ska möta skräplaget BRYNÄS IF bortaplan och krigar till tre poäng. Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards