Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 23:57

Hej! Nu är jag ny duschad och är ner bäddad i en skön säng och ska sova nu. Nu slutar jag dagen med att säga godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 22:13

Hej! Idag har jag och pappa gjort en månadsbudget. Sen skulle jag få gräva upp stubbar med traktorn. Vi provade och starta traktorn och då startade den. Med sen stannade traktorn igen. Vi satt batterierna på laddning. Och då klippte jag lite gräs undertiden. Sen provade vi igen och starta traktorn men då gick den inte igång. Och då klippte jag mer gräset med gräsklipparen. Sen gick jag in. Senare på kvällen har vi ätit Rester som vi hade kvar i kylskåpet. Jag har också tittat på tv lite. Nu ska jag ta en skön dusch innan jag ska sova. Här får in en fin bild på mig när jag var liten. Hej så länge vi hörs snart igen. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 10:34

God förmiddag på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Ha en bra söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 02:44

Hej! Igår har det varit en fin höstdag. Saxsen är så vackert när det är spegelblankt. Nyss har jag borsta tänderna. Här bjuder jag er på en fin bild på en sjö innan jag ska sova. Godnatt och sov gott. Ha en bra natt på er allesammans. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 01:27

Hej! Igår har det varit en fin höstdag. Saxsen är så vackert när det är spegelblank. Nu bjuder jag er på en fina bild på en sjö och nu ska jag borsta tänderna. Sen ska jag sova. Ha en bra natt på er allesammans. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 01:11

Hej! Igår har jag varit ute och hjälpt pappa här på gården. Jag har kört 4-hjuling och släpvagn och hämta ris och små träd. Jag har också blåst löv med lövblåsen. På kvällen har vi ätit god mat. Jag har också varit vi pappas datorn. Nu tittar jag lite på tv. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2013 00:54

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår förlorade ÖREBRO HK mot AIK med 1-4 på hemmaplan i BEHRN ARENA i Örebro. Vad tråkigt att ÖREBRO HK förlorade igår. Nästa match är borta mot LINKÖPINGS HC på onsdag. Ladda om tills på onsdag och vinn då. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards