Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Anton Trygg - 10 oktober 2013 23:46

Hej! Det har varit en bra dag i Tullängsskolan. Sen när vi slutade. Då cyklade jag hem till elevhemmet. Vi åt sen mat. Jag gick sen till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Sen åkte jag buss 26 till Hemmansvägen och gick av bussen där. Och gick till BEHRN ARENA och titta på hockey. Sen när matchen var slut. Då åkte jag buss 26 till Lavendelvägen. Och gick sen sista biten till elevhemmet. Hemma på elevhemmet här jag borsta tänderna. Förut har jag pratat med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 oktober 2013 15:12

Matchdag: ÖREBRO HK mot BRYNÄS IF. ÖREBRO HK krossa krossa BRYNÄS IF ikväll.

Av Anton Trygg - 10 oktober 2013 13:12

God eftermiddag på er alla!
Igår var jag så trött så jag orkade inte skriva sista inlägget här på BLOGGEN. Så jag stängde ner BLIGGEN tidigare igår. Jag skrev imorse istället vad jag gjorde igår. Ha en härlig eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 oktober 2013 10:00

God förmiddag på er alla!
Igår var jag så trött så jag orkade inte skriva sista inlägget här på FB. Så jag stängde ner FB tidigare igår. Jag skrev imorse istället vad jag gjorde igår. Nu är jag på Tullängsskolan och har jag en lektion. Ha en härlig dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 oktober 2013 07:58

Godmorgon!
Förut har gå upp och klä på mig mina kläder. Jag har också ätit frukost. Nu ska jag bädda sängen. Sen ska jag Borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska vi cykla till Tullängsskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 oktober 2013 07:48

Hej! Igår har det varit en bra dag på Tullängsskolan. När jag slutade. Då cyklade jag hem till elevhemmet Svanen. Då fikade vi. Sen gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och träffa Duvan elevhemmet där. Vi åkte sen buss 26 till resecentrum. Vi gick sen till bowlingen. Vi fikade där. Jag köpte en macka, chokladboll och Coca-Cola. Sen spelade vi bowling. Jag spelade med mina kompisar Hamlet Aleksanyan och Anton Daggert. Sen gick vi till resecentrum och vänta på bussen. Vi åkte sen buss 26 till Lavendelvägen. När jag var hemma på elevhemmet. Då åt jag mat. Senare på kvällen har jag varit vid elev datorn. Jag duschade och borsta tänderna sen. Innan jag sov då ringde jag till Mamma. Sen sova jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards