Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Anton Trygg - 8 oktober 2013 22:46

Hej! Det har varit en bra dag till på Kvinnerstaskolan. Idag har vi haft bygg. När vi slutade. Då gick jag och bytte om mig. Sen när jag var på väg till busshålplatsen. Då filmade jag löv. Sen åkte jag buss 314 till Resecentrum och där bytte jag buss till buss 26 och åkte till Lavendelvägen. Jag gick den sista biten till elevhemmet. Hemma på elevhemmet åt vi mat. Senare på kvällen har jag varit vid elev datorn. Sen har jag duschat och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 8 oktober 2013 22:02

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll vann ÖREBRO HK borta mot LULEÅ HOCKEY med 5-4 i COOP NORRBOTTEN ARENA. Grattis ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Nu kan jag sova gott inatt. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 8 oktober 2013 12:09

Hej! Det måste vara någon fel på mig för jag har inge tjej och jag är 17 år. Tråkigt och vara ensam jag vill ju ha en tjej och vara ihop med. Kommentera eller skriv i chatten till mig och ge förslag på hur man kan bil ihop med en tjej. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 8 oktober 2013 08:05

Nedsläpp: LULEÅ HOCKEY mot ÖREBRO HK i COOP NRRBOTTEN ARENA idag kl 19:00. Då ska ÖREBRO HK krossa krossa LULEÅ HOCKEY och vinna och få tre sköna poäng och åka längre upp i tabellen. DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO.

Av Anton Trygg - 8 oktober 2013 07:54

Hej! Ny dag, ny möjligheter, ny äventyr på Kvinnerstaskolan. Ha en bra ny tisdag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 8 oktober 2013 07:27

Godmorgon på er alla.
Hemma på elevhemmet Svanen. Då har jag gått upp och klä på mig. Sen åt jag god frukost. Jag har också borsta tänderna och bädda sängen. Sen gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot Resecentrum och där ska jag byta buss till buss 302 eller 314 och åka till Kvinnerstaskolan. Ha en härlig dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards