Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Anton Trygg - 9 oktober 2013 20:47

Hej! Jag kan beskriva mig med tre ord. Jag är lycklig att det är höst och men ser hösten alla fina färger ute, Jag är också super glad och mår också bra för imorgon är det hockey. Snart stänger jag ner BLOGGEN för idag. Det blir ett inlägg till innan jag sover. Vi ses en sista gången snart igen. Höstkramar från Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2013 19:30

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det dags för ÖREBRO HK och spela hemma i BEHRN ARENA i Örebro mot BRYNÄS IF. Jag kommer till matchen imorgon heja fram er till en vinnare. Lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Nedsläpp i BEHRN ARENA är kl 19:00 imorgon. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2013 14:00

Hej! Det är blandade känslor idag. Jag är lycklig, glad och mår bra. Det är därför att det är en härlig dag idag efter vinsten Igår mot LULEÅ HOCKEY. Nu har ÖREBRO HK vunnit mot alla topplag i SHL. Det är kanske redo att ni börja tänka om och börja heja på Sveriges bästa hockeylag ÖREBRO HK som bara vinner för det mesta. DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2013 07:48

Onsdagsmorgon ;)
Förut har jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag har också ätit frukost. Sen borsta jag tänderna. Nu ska jag bädda min sängen. Vid kl 08:00 då ska vi cykla till Tullängsskolan. Ha en bra dag och Sakta ner och känn dofterna och se färgerna andas och känn livet... /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards