Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Anton Trygg - 23 februari 2013 23:19

Hej på er alla här i Sverige! Nu är det dags att hoppa in i duschen så man blir fin innan man ska sova. Ha en bra natt på er i Sverige. godnatt och sov så gott. /Anton ♥

Av Anton Trygg - 23 februari 2013 20:02

Nu ska vi kolla på melodifestivalen. Nu kör vi.

Av Anton Trygg - 23 februari 2013 18:46

Hej alla ishockey intresserade! Gud vad jag längtar till Tisdag den 26/2. För då ska jag och Dan Christiansson Till Leksand. Jag längtar så sjukt mycket. Kan det inte vara tisdag nu. Jag vill bara till Leksand och se ÖREBRO HK vinna över LEKSANDS IF. Men det är tur att man har en sak och se fram emot. Ha en bra Lördag på er alla hockey-vänner. /Anton ♥ — i Ludvika

 

Av Anton Trygg - 23 februari 2013 12:23

ÖREBRO HK är klara till Play-Off!

Av Anton Trygg - 23 februari 2013 11:34

Hej på er alla människor där ute! Nu ska jag gå upp. Och klä på mig. Och sen ska jag äta frukost. Sen vet jag inte vad jag ska göra idag. Blir säkert tv tv tv. Det finns Inge annat och göra en att bara titta på tv. Vad tycker ni vad man ska göra på en lördag? Godmorgon föresten eller ska man säger goddag istället. kommentera och säg vad man kan hitta på idag. Vet inte vad man ska göra idag. Helt tom i min hjärna. Men föresten lycka till på Vasaloppet alla ni som ska åka där. Nu är det slut skrivet på ett tag. Skriver på eftermiddag om jag har hittat på något att göra. Hej så länge. /Anton <3

Av Anton Trygg - 23 februari 2013 00:37

Hej! Nu ska jag summera min dag Igår. Jag vaknade sent men det var skönt att sova länge. Jag gick upp och klädde på mig. Och sen åt jag frukost. Sen titta jag på tv. Sen på kvällen så gjorde mamma pommes frites och kycklingnuggets och så hade vi färdig Currysås. Det var god mat. Sen tittade jag på hockey på kanal 10. Det är bra att jag är halvt Örebroare. För jag hejar på ett bra lag i hockey
<3 ÖREBRO HK <3. ÖREBRO HK vann mot DJURGÅRDENS IF med 4-2. Nu kan jag sova gott. GODNATT. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards