Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Anton Trygg - 18 februari 2013 23:45

Dags att gå och sova och krama kudden. Så man är pigg imorgon och man orka med morgon dagen. Fortfarande vill jag meddela er att jag längtar så mycket till tisdag den 26/2. För då ska jag och Dan Christiansson på hockey i Leksand. Och se LEKSANDS IF mot ÖREBRO HK. Och då ska ÖREBRO HK vinna över LEKSANDS IF. Nu ska jag gå in och borsta tänderna. Och sen ska jag sova. God natt och sova gott på er alla där ute. /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 februari 2013 22:01

Hej alla BLOGG-Vänner! Nu på kvällen så åt broccolisoppa med mjukt bröd med ost. Det var god mat som Alexander min bror har gjorde till mig och mamma. Sen tittade vi på tv. Och nu får vi inte igång våran datorn. Vet inte vad det är för fel. Ha en bara natt på er alla BLOGG-Vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 februari 2013 20:10

Nu tittar vi på familjen annorlunda på kanal 4.

Av Anton Trygg - 18 februari 2013 15:24

Hej alla BLOGG-Vänner! Nu har jag titta på tv tv och varit vid dator dator. Vad finns det och göra en sån här tråkigt måndag. Jag vill ha roligt på mitt sportlov. Ge mig förslag på vad man kan göra på sportlovet. Men en sak säger jag att jag längtar till tisdag den 26/2 då ska jag på hockey. Det ska bli jätte kul. Ha en bra eftermiddag/kväll på er som kan ha roligt. Jag ska försöka och ha roligt. Hej då /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 februari 2013 13:43

Hej alla BLOGG-Vänner! Vad ska man hitta på och göra när man har sportlov? Den här måndag blir och bara titta på tv. Jag blir tokigt att det bara finns tv. Och man blir ju fyrkantigt om ögorna och bara titta på tv. Och sen blir jag tokigt på en sak till att jag vill att den här hostan ska gå över. Snart blir jag tokigt när jag bara hostar och hostar. Men nu är jag feberfri iallafall. Det är ju skönt. Ha en bra måndag på er alla det ska jag försöka och ha. Jag blir tokigt på ordet tv tv tv. Finns det någon annat ord man kan säga? Hej så länge på er alla BLOGG-Vänner.
/Anton <3

Av Anton Trygg - 18 februari 2013 10:37

Nu ska jag gå upp så man inte sover bort hela dagen på mitt sportlov. Och snart ska jag äta frukost. Gud vad det är skönt att vara ledig. Och får vi se vad denna dag erbjuder. Vet ej vad jag ska göra idag. Får se. Ha en bra jobbardag och skoldag. Själv ha jag sportlov och har skönt. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards