Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Anton Trygg - 13 februari 2013 16:18

Hej alla ishockey intresserade!
Imorgon är det en ny match för ÖREBRO HK. Då åker dom till Södertälje. Och möter SÖDERTÄLJE SK på bortaplan. Och då ska ÖREBRO HK vinna nionde raka segern och få hem tre sköna poäng till Örebro. Jag säger lycka till imorgon på bortaplan. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla hockey-vänner. /Anton.

 

Av Anton Trygg - 13 februari 2013 15:24

Hej alla ishockey intresserade!
Igår vann ÖREBRO HK mot
IF TROJA/LJUNGBY med 4-0 hemma i Behrn arena i ÖREBRO. Jag är jätte glad att ÖREBRO nollade TROJA. Och då vann ÖREBRO HK och fick tre viktiga poäng i hockeyallsvenskan. Ha en bra eftermiddag på er alla
hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 13 februari 2013 12:35

Hej! Jag hostar och hostar och hostar. Jag blir snart galen på den har förkylning och feber. Jag är en kille som gillar och vara i skolan inte hemma. Men då får man vara lite mer oss mamma men det gör ingenting. Vad kan man göra när man är sjuk? Finns bra ett ord tv tv tv. Jag är trött på tv. Ha en bra onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 februari 2013 11:19

Hej! Igår var jag feberfri hela dagen. Men idag har jag feber igen. Nej nej. Jag vill bli frisk snart. Det är sååå tråkigt att vara sjuk. Jag hade 37,9 grader i feber när jag tog tempen idag. Jag blir hemma hela veckan. Det är Inge idé att åka till Örebro sen hem igen. Nu har 13 dagar ledigt. Gud vad ärligt om man bra kan vara frisk. Gud vad mycket tv jag har tittar på man blir ju fyrkant om ögonen för det finns Inget annat och göra när man är sjuk. Jag hostar och hostar fortfarande. Och vara sjuk är det värsta jag vet. Nu ska jag fortsätta och titta på tv. Ha en bra onsdag på er alla som kan gå i skolan och jobba. Här fick ni lite rapport från sjuklig Anton /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards