Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Anton Trygg - 19 februari 2013 22:59

Hej! Nu ska jag hoppa in i duschen så man blir fräch. Sen ska jag sova. Så man orkar upp i en bra tid imorgon. Vi hörs igen imorgon. Godnatt och sov så gott min kära vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 19 februari 2013 22:07

Hej alla ishockey intresserade! Imorgon är det en ny match för ÖREBRO HK. Då ska ÖREBRO HK möta IK OSKARSHAMN på bortaplan i arenan Oskarshamn. Då hoppas jag att ÖREBRO HK vinner och tar hem tre sköna poäng till Örebro. Det är viktig för ÖREBRO HK och vinna dom här matcherna som här kvar och ta så mycket tre poänger ÖREBRO kan. Lycka till imorgen ÖREBRO HK på bortaplan. Ha en bra natt på er alla
hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 19 februari 2013 19:35

Hej! Vid där tiden sitter jag och Dan Christiansson i Tegera Arena i Leksand. Och jag hejar fram ÖREBRO HK. Och Dan Christiansson hejar fram LEKSANDS IF. Jag längtar så mycket om en vecka. tisdag den 26/2. Nyss har jag ätit pasta med korvsås. Nu ska jag fortsätta och titta på tv. Ha en bra kväll på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 19 februari 2013 18:47

Hej! Förut har Alexander min bror hjälpt mig och bränt ner ÖREBRO HOCKEY LÅTAR på cd skiva. Låtarna heter Burrows Örebro är underbart. Tror i våran hjärtan. Tror i våran hjärtan demo. Jag är jätte glad att ha ÖREBRO HOCKEY LÅTAR på en cd skiva. Nu kan jag spela låtarna överallt. Ha en bra kväll på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 19 februari 2013 13:42

Hej BLOGG-Vänner! Jag blir tokigt nu. Jag tittar bara på tv tv tv. Men det finns inte mer och göra. Nu blir det och titta mer på tv tv tv. Ha en bra tisdag på er alla BLOGG-Vänner som kan ha kul nu. /Anton <3

Av Anton Trygg - 19 februari 2013 10:32

Nu är det dags och gå upp. Annas kan man bara sova länge. Men vill ju ta vara på dagen. Och få se vad denna dag erbjuder. Vet ej vad jag ska göra idag. Först ska jag börjar men och äta frukost. Jag ju sportlov. Men jag tycker det är konstigt varför vi ha vecka 8 i Örebro och vecka 9 i Ludvika. Jag ville att det ska vara vecka 9 i både Örebro och Ludvika. Då hade man mer saker och göra. Men nu finns det ingenting och göra. Nu får man bara vara inne det är så tråkigt. Men men ju ledig ändå. Ha en bra tisdag på er alla det ska jag försöka och ha. Hej så länge /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards